Állatjóllét-címkét tesz saját sajtjaira az Aldi Süd
A német kiskereskedő saját márkás sajtjain mostantól olyan címkét helyez el, amiből kiderül , hogy a termék készítése során figyelmbe vették az állatjóllét kritériumait.
Az Aldi Fair & Gut címkéje 2018 óta van használatban, és már a húsokon, tojáson és tejeken is megjelent. A címke garantálja, hogy a beszállító farmon folyamatos ellenőrzés folyik, és az állatoknak van helyük mozogni, ráadásul nem kapnak GMO-takarmányt.
Kapcsolódó cikkeink
Vissza a gyökerekhez, avagy a kemény diszkontok reneszánsza
Elérkezett az idő a kemény diszkont formátum átalakítására Európában. A…
Tovább olvasom >Vegyes használatú ingatlant fejlesztett az Aldi Süd Németországban
Vegyes használatú ingatlant fejlesztett az Aldi Süd a Karlsruhe közelében…
Tovább olvasom >Megakadt a Lidl nemzetközi expanziója
Lefékezte a Lidl nemzetközi terjeszkedését. Egyes lengyelországi és spanyolországi beruházások a…
Tovább olvasom >További cikkeink
IP Day 2024 – a nap fókuszában a fenntarthatóság, valamint az egyetemek, kutatóintézetek tudáshasznosítása állt és átadták a Millenniumi Díjakat is
Április 26-a a Szellemi Tulajdon Világnapja, amit a Szellemi Tulajdon…
Tovább olvasom >Megnyílt az FHA Szingapúr, hat kiállító az Agrármarketing Centrum standján
Több mint ötvenkét országból, mintegy ezerötszáz kiállító részvételével nyílt meg…
Tovább olvasom >„Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat: Infláción innen és túl
A „Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat alcíme idén „Infláción innen…
Tovább olvasom >