Alkoholmentes alkohol
Az alacsony alkoholtartalmú és alkoholmentes italok iránti kereslet növekedésére reagálva nyár végén alkoholmentes párlat jelent meg a hazai piacon. Forgalmazója, a Coca-Cola HBC Magyarország szerint az Európában is újdonságnak számító Fluère újrarajzolja a koktélok világát, az egyre népszerűbb mocktailok fontos alapanyagává válhat a jövőben, és kísérletezésre bátorítja a bartendereket.
A Fluère exotikus casablancai korianderből, provence-i levendulából, a Himalája csúcsairól származó különleges borókabogyóból és mediterrán citromhéjból készül. A válogatott növényeket egy rézüstben külön-külön desztillálják, az illóolajokat késztermékké alakítják, majd a whiskyk kategóriájából is ismert házasítás technológiájával alkotják meg – kiegyensúlyozva az egyes karaktereket és ízjegyeket. A gőz-desztillációs gyártási folyamatnak – ilyet használnak a parfümgyártók is – köszönhetően az új italt intenzív növényi eszenciák és illatok, valamint hosszú lecsengés jellemzi.
De hogy mégis miben különbözik a Fluère-rel készült italok íze azokétól, amelyeket ugyanezeknek a hozzávalóknak a hagyományos kivonatából készítenek, kérésünkre a forgalmazó egy irsai bor és irsai pálinka összehasonlításával érzékeltette: bár az alapanyag lehet ugyanaz, az eltérő gyártási módszer két különböző és összemérhetetlen kategóriát eredményez.
A koktélokban a Fluère-t a hagyományos párlatokhoz hasonló arányban használják, az ital honlapján olvasható receptek 4-6 cl-t ajánlanak. Az eszencia nemcsak alkoholmentes koktélokat ízesíthet, a receptek között szerepelnek alacsony alkoholtartalmú mixek is, amelyekben alkoholos italként többnyire vermutokat alkalmaznak.
A Coca-Cola HBC Magyarország hosszú távon tervez a Fluère-rel, ezért pontos stratégiát alakított ki mind a márka, mind a korábban ismeretlen, új kategória bevezetésére. A 0,7 literes kiszerelésű ital nagykereskedői ára nem éri el 6000 forintot.//
Kapcsolódó cikkeink
Változások az alkoholreklámozási szabályokban 2024. január 1-től
2024. január 1-jétől jelentős változások lépnek életbe az alkoholreklámozás terén,…
Tovább olvasom >Válságban a legális pálinkagyártás: az adómentes magánfőzés torzítja a piacot
A magyar kereskedelmi pálinkafőzdék helyzete tovább romlik, forgalmuk mélypontra süllyedt,…
Tovább olvasom >Díjeső a 15. POP versenyen
Ötödik alkalommal nyerte el a Coca-Cola HBC nevezése az „Év…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az ételárus nehéz kenyere – A nap videója
A film információi szerint 10 dollárcent egy adag ebből az…
Tovább olvasom >„Kényelmi” tálca – A nap képe
A hirtelen mozdulatok sem okozhatnak kárt a Couch Drink +…
Tovább olvasom >