Alimentaria és Hostelco 2020 – A vendéglátó szakma egyik legfontosabb európai kiállítása
2020 április 20-23 között már második alkalommal rendezik meg együtt Katalónia két legnagyobb élelmiszer-, illetve vendéglátóipari szakkiállítását, az Alimentariát és a Hostelcot a Fira de Barcelona vásárvárosban.
A szervezők célja a két évvel korábbi rendezvény eredményeinek elérése, illetve meghaladása. 2018-ban 4500 cég állított ki – 1000 közülük külföldi, 70 országból –, a 150 000 látogató 30 %-a 156 országból érkezett. A világ minden tájáról érkezett üzletemberek között 12 500.
A nagyszabású kiállítás átláthatósága érdekében a látogatók – az iparágak képviselőit mintegy csoportosítva – 10 különféle „showra” osztva tekinthetik meg a kiállítós standokat. Az élelmiszer-ipart szektorokra bontják, így válik az Alimentaria-Hostelco 2020 különböző területek szakkiállításának gyűjtőrendezvényévé. (lásd illusztrációnk!).
Két speciális projektben kerülnek bemutatásra a spanyol ipar és gasztronómia Európát is meghatározó újdonságai: az Innoval 2020 (The Alimentaria Hub) – Trends and Innovations, illetve a The Experience – Live Gastronomy.
A kiállítás célja a márkák és a márkaépítés előmozdítása. A brandek jelentik az értéket, a megbízhatóságot, a minőséget, a fejlődést – ez a kiállítás alapgondolata. A kiállítás ideje alatt a különféle szakmai programok mellett élelmiszeripari üzletember találkozókat szerveznek.
A kiállítást rendező Fiera de Barcelona cég igényes és hatásos promóciós kampányokat folytat otthon és külföldön egyaránt, példásan együttműködve a városi és tartományi hatóságokkal, valamint a kamarákkal és szövetségekkel.
Kapcsolódó cikkeink
Akit a szakma gőze megcsapott
A 2024. év egyik Gundel-díjazottja Rácz Mihály, a családi vállalkozásban…
Tovább olvasom >Nehéz helyzetben van a hazai vendéglátás
A magyar vendéglátás helyzete jelenleg kettős: míg Budapest egyre népszerűbb…
Tovább olvasom >Nem múló optimizmussal
Kovács Lászlótól, az ipartestület elnökétől, ahogy minden év elején, ezúttal…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ma is megbéníthatja az európai turizmust egy vulkán?
Tizenöt évvel az izlandi Eyjafjallajökull vulkán 2010-es kitörése után, amely…
Tovább olvasom >K&H: a nyuszi mellé pénzügyi tudatosság is kerülhet a kosárba
A húsvét az egyik olyan alkalom, amelyet gyerekünnepnek is nevezhetünk,…
Tovább olvasom >Nemzetközi árajánlati rendszer – átláthatóbb rendezvényszervezési piac
Nemzetközi árajánlati rendszer bevezetését javasolja a MaReSz a rendezvénypiac számára.…
Tovább olvasom >