Alimentaria és Hostelco 2020 – A vendéglátó szakma egyik legfontosabb európai kiállítása
2020 április 20-23 között már második alkalommal rendezik meg együtt Katalónia két legnagyobb élelmiszer-, illetve vendéglátóipari szakkiállítását, az Alimentariát és a Hostelcot a Fira de Barcelona vásárvárosban.
A szervezők célja a két évvel korábbi rendezvény eredményeinek elérése, illetve meghaladása. 2018-ban 4500 cég állított ki – 1000 közülük külföldi, 70 országból –, a 150 000 látogató 30 %-a 156 országból érkezett. A világ minden tájáról érkezett üzletemberek között 12 500.
A nagyszabású kiállítás átláthatósága érdekében a látogatók – az iparágak képviselőit mintegy csoportosítva – 10 különféle „showra” osztva tekinthetik meg a kiállítós standokat. Az élelmiszer-ipart szektorokra bontják, így válik az Alimentaria-Hostelco 2020 különböző területek szakkiállításának gyűjtőrendezvényévé. (lásd illusztrációnk!).
Két speciális projektben kerülnek bemutatásra a spanyol ipar és gasztronómia Európát is meghatározó újdonságai: az Innoval 2020 (The Alimentaria Hub) – Trends and Innovations, illetve a The Experience – Live Gastronomy.
A kiállítás célja a márkák és a márkaépítés előmozdítása. A brandek jelentik az értéket, a megbízhatóságot, a minőséget, a fejlődést – ez a kiállítás alapgondolata. A kiállítás ideje alatt a különféle szakmai programok mellett élelmiszeripari üzletember találkozókat szerveznek.
A kiállítást rendező Fiera de Barcelona cég igényes és hatásos promóciós kampányokat folytat otthon és külföldön egyaránt, példásan együttműködve a városi és tartományi hatóságokkal, valamint a kamarákkal és szövetségekkel.
Kapcsolódó cikkeink
Anuga Chilled & Fresh Food 2025: középpontban az innováció, a frissesség és a kényelem
2025. október 4-8 között kerül megrendezésre Kölnben az Anuga Chilled…
Tovább olvasom >Már közel 30 ezren dolgoznak az idei Nyári Diákmunka Programban
A kormány idén már tizenharmadik alkalommal hirdette meg a fiatalok…
Tovább olvasom >Starbucks: vége a csak elvitelre szóló kávézóknak – visszatérés a vendéglátás melegségéhez
Radikális stratégiai váltásba kezd a világ legnagyobb kávézólánca: a tőzsdén…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kutatás: Óriási a szakadék a turisták környezettudatossága és valós utazási szokásai között
Bár egyre több turista vallja magát környezettudatosnak, utazási szokásaikban ez…
Tovább olvasom >Csak egyszerű alapanyagokból! Vágod? – A nap videója
Főleg tofu és uborka. De ahogy tálalják… Persze késkezelésből azért…
Tovább olvasom >Mit rejt a fehérneműd? – A nap képe
A divattervező Calvin Klein provokatív reklámkampányokat használt arra, hogy párbeszédet…
Tovább olvasom >