Alimentaria: cégek, amelyek biztosan ott lesznek a kiállításon
A március 26–29. közé tervezett barcelonai Alimentaria étel- és italkiállítás több mint nemzetközi piactér, hiszen itt kerülnek bemutatásra és megvitatásra az iparág legfrissebb innovációi és piaci trendjei. A szponzorok között idén a Nestlé España S.A és az AZTI-Tecnalia is megjelenik.
Most már biztos, hogy az Alimentaria idei fő témái a következő területek köré rendeződnek: innováció, tápanyagok, egészség és jóllét, nemzetközi megoldások és globalizáció, szállítás és kiskereskedelem, marketing és média és a vállalati felelősség kérdésköre. Mindegyik terület köré számos program rendeződik majd: kiállítások, üzleti találkozók, konferenciák, szemináriumok, kerekasztal-beszélgetések, nagy nemzetközi nevekkel. Néhány cég, akik biztosan ott lesznek: Nestlé, Google, LinkedIn, Mediterranean Diet Foundation, FIAB (a Spanyol Étel- és Ital Szövetség) Triptolemos Foundation, AZTI-Tecnalia és Ecoembes.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Történelmi utazás a magyar bor nyomában – Egerben folytatódik a Rubicon és az MKIK előadássorozata
Május 15-én Egerben folytatódik a Rubicon Intézet és a Magyar…
Tovább olvasom >Gulyáságyúval és tacskófutammal indul a food truck szezon
Több száz éves „food truckok” érkeznek a Kincsem Parkba –…
Tovább olvasom >Május 13-án startol a 44. Országos Borverseny – Dr. Nagy István agrárminiszter fővédnöksége mellett nyitják meg a rangos eseményt
A Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT) 2025. május 13-án rendezi meg…
Tovább olvasom >