Alimentaria: cégek, amelyek biztosan ott lesznek a kiállításon
A március 26–29. közé tervezett barcelonai Alimentaria étel- és italkiállítás több mint nemzetközi piactér, hiszen itt kerülnek bemutatásra és megvitatásra az iparág legfrissebb innovációi és piaci trendjei. A szponzorok között idén a Nestlé España S.A és az AZTI-Tecnalia is megjelenik.
Most már biztos, hogy az Alimentaria idei fő témái a következő területek köré rendeződnek: innováció, tápanyagok, egészség és jóllét, nemzetközi megoldások és globalizáció, szállítás és kiskereskedelem, marketing és média és a vállalati felelősség kérdésköre. Mindegyik terület köré számos program rendeződik majd: kiállítások, üzleti találkozók, konferenciák, szemináriumok, kerekasztal-beszélgetések, nagy nemzetközi nevekkel. Néhány cég, akik biztosan ott lesznek: Nestlé, Google, LinkedIn, Mediterranean Diet Foundation, FIAB (a Spanyol Étel- és Ital Szövetség) Triptolemos Foundation, AZTI-Tecnalia és Ecoembes.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Online is elérhetők a Beauty Expo előadásai
A május 23–24-én megrendezett 4. Rossmann x Krémmánia Beauty Expo…
Tovább olvasom >Könnyek a vízben segélykoncert szeptemberben, a jótékonysági akció folytatódik
A nagy hőségre való tekintettel az ősz elejére halasztották a…
Tovább olvasom >Közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >