Aldi Süd: újra itt a visszaváltható üvegek kora?
Visszaváltható palackokban árusítja ásványvizeit és söreit néhány üzletében az Aldi Süd. A tesztüzemmód célja, hogy a kiskereskedő felmérje, mennyire nyitottak a vásárlók a visszaváltós megoldásra.

Visszaváltható = fenntartható
Az Aldi Süd minden üzletében azoknál a termékeknél teszteli a visszaváltás lehetőségét, amelyek az adott területen a legnépszerűbbek.
A termékek között szerepel 0,33 literes, 0,5 literes, 0,75 literes és egyliteres kiszerelés is. A vásárlók eldönthetik, hogy visszaváltható, vagy eldobható flakonban vásárolják meg az innivalókat.
Packaging 360
Kapcsolódó cikkeink
Szeptemberben bezárja online üzletét az Aldi Németországban
Németországban bezárja közös online üzletét az Aldi Nord és az Aldi…
Tovább olvasom >Leáll a Carrefour az akciós újságok terjesztésével Franciaországban
Március 31-ével megszünteti a Carrefour a nyomtatott promóciós szóróanyagok terjesztését…
Tovább olvasom >Egész Délkelet-Európára kiterjeszti hibrid diszkontkoncepcióját az Eurospin
Az Eurospin olasz diszkontkereskedő Délkelet-Európában terjeszkedik. Az észak-olasz kiskereskedő helyi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Flórián László irányítja áprilistól a Praktikert
Új ügyvezető igazgató irányítja 2025. áprilisától a magyar tulajdonú, országos…
Tovább olvasom >A szolgáltatások drágulása hajtja az inflációt – nem az élelmiszerek
Bár a közbeszédben és a kormányzati intézkedések fókuszában továbbra is…
Tovább olvasom >MLBKT: márciusban további fellendülést jelez a BMI
A beszerzésimenedzser-index (BMI) szezonálisan kiigazított márciusi értéke 51,2 – közölte…
Tovább olvasom >