Aldi Süd: újra itt a visszaváltható üvegek kora?
Visszaváltható palackokban árusítja ásványvizeit és söreit néhány üzletében az Aldi Süd. A tesztüzemmód célja, hogy a kiskereskedő felmérje, mennyire nyitottak a vásárlók a visszaváltós megoldásra.
Az Aldi Süd minden üzletében azoknál a termékeknél teszteli a visszaváltás lehetőségét, amelyek az adott területen a legnépszerűbbek.
A termékek között szerepel 0,33 literes, 0,5 literes, 0,75 literes és egyliteres kiszerelés is. A vásárlók eldönthetik, hogy visszaváltható, vagy eldobható flakonban vásárolják meg az innivalókat.
Packaging 360
Kapcsolódó cikkeink
6-os pakk, 2024 – A nap képe
A kanadai sziklagleccserből származó Rök víz arculatához a fenntarthatóság gondolata…
Tovább olvasom >Németországban visszatér az Aldi Süd a nyomtatott akciós újság terjesztéséhez
Visszatér a papíralapú reklámújságok terjesztéséhez az Aldi Süd Németországban, ahol…
Tovább olvasom >Tovább hangsúlyozza az Aldi árvezető szerepét Németországban
Németországban elsőként lépett az Aldi és csökkentette tartósan az olívaolaj…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >