ALDI: Kokárdás és Az Év Termékei
Február közepén jelentette be az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. az Alföldi Tej Kft. „Kokárdás” márkájának megvásárlását. Az áruházlánc 10 éves hazai története során először szerez tulajdonjogot egy magyar brandben, amellyel évek óta sikeresen működik együtt, ráadásul a Kokárdás tejtermékcsaládja immár két egymást követő évben is Az Év Terméke díjazottja. A márka megvásárlásával az ALDI közel kétszeresére növelve kívánja bővíteni a Kokárdás kínálatát.
Az ALDI már 2008-as piacra lépése óta arra törekszik, hogy minél több hazai terméket kínáljon üzletei polcain, ezért különösen a friss tej, a tőkehús és a zöldség-gyümölcs területén magyar beszállítóktól vásárol termékeket. Az üzletlánc beszállítója már a kezdetek óta az Alföldi Tej Kft., amely 2015-ben hozott létre egy, a tejtermékek piacán egyedi márkát, a kizárólag az ALDI üzleteiben kapható Kokárdás brandet, amely piros-fehér-zöld kokárdával szimbolizálja, hogy az Alföldi Tej 100%-ban magyar alapanyagot dolgoz fel, Magyarországon, magyar munkaerővel.
A Kokárdás tejtermékcsalád immár másodszor nyeri el Az Év Terméke Díjat, amelyet a GfK Hungária 2000 fős közvélemény-kutatása alapján ítéltek oda. A 1,5%-os, 2,8%-os és 3,5%-os zsírtartalmú, egyliteres tejekből, valamint az 500 grammos, zsírszegény tehéntúróból álló válogatás mellett a Kokárdás 150 és 850 grammos kiszerelésben kapható gyümölcsjoghurt-termékcsaládja az ízesített joghurtok kategórianyertese.
Az ALDI saját márkás termékei összesen hét kategóriában szerezték meg Az Év Terméke Díjat. A laktózmentes válogatás, vagyis a mascarpone krémből, a friss sajtból és a lágysajtból álló szelekció, valamint a 2,8%-os laktózmentes tej a laktózmentes termékcsalád kategória díjazottjai. A bio juh- és kecskesajt kategória nyertesei az ellenőrzött ökológiai gazdaságból származó, bio juh- és kecsketejből 8-féle ízben készülő sajtspecialitások.
A bioitalok között diadalmaskodó ALDI bio vegán, arabica kávéval feltuningolt mandulaital macchiato, kurkuma és matcha ízben kapható. A teljes kiőrlésű pékáruk két nyertese az ALDI teljes kiőrlésű rozsos bucija, illetve sokmagvas rusztikus baguette-je, amelyek az „Azon melegében” látványpékségeiben érhetőek el. A kenyérfélék nyertese, az ALDI Focaccia Grande egy valódi innováció, margarinos, paradicsomos, fűszeres töltelékkel. (X)
Kapcsolódó cikkeink
Öt év alatt 60%-os növekedést ért el az Aldi Spanyolországban
Az Aldi Nord az elmúlt öt év leggyorsabban növekvő élelmiszerláncává…
Tovább olvasom >Lakásépítést szorgalmaz a német építésügyi miniszter az élelmiszerüzletek fölé
Verena Hubertz német építésügyi miniszter arra ösztönözné a nagy kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >Egymillió adag ételt adományoz a brit Aldi rászorulóknak a nyári szünetben
Az Aldi tovább bővíti jótékonysági kezdeményezései körét: a diszkontlánc vállalta,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem a méret számít, hanem a partnerség: a Dunapacknál a kis ügyfelekre is nagy figyelem jut
Interjú Szőnyi Zoltánnal, a Dunapack Packaging értékesítési igazgatójával A csomagolóiparban…
Tovább olvasom >Kik festik a jövő otthonait?
Miközben a lakásfelújítási hullám új lendületet ad az építőiparnak, csendben…
Tovább olvasom >Innováció és hagyomány kéz a kézben
Fenntartható fejlődés, technológiai újítások, tudatos márkaépítés – ezek mentén alakítja…
Tovább olvasom >