ALDI: Kokárdás és Az Év Termékei
Február közepén jelentette be az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. az Alföldi Tej Kft. „Kokárdás” márkájának megvásárlását. Az áruházlánc 10 éves hazai története során először szerez tulajdonjogot egy magyar brandben, amellyel évek óta sikeresen működik együtt, ráadásul a Kokárdás tejtermékcsaládja immár két egymást követő évben is Az Év Terméke díjazottja. A márka megvásárlásával az ALDI közel kétszeresére növelve kívánja bővíteni a Kokárdás kínálatát.
Az ALDI már 2008-as piacra lépése óta arra törekszik, hogy minél több hazai terméket kínáljon üzletei polcain, ezért különösen a friss tej, a tőkehús és a zöldség-gyümölcs területén magyar beszállítóktól vásárol termékeket. Az üzletlánc beszállítója már a kezdetek óta az Alföldi Tej Kft., amely 2015-ben hozott létre egy, a tejtermékek piacán egyedi márkát, a kizárólag az ALDI üzleteiben kapható Kokárdás brandet, amely piros-fehér-zöld kokárdával szimbolizálja, hogy az Alföldi Tej 100%-ban magyar alapanyagot dolgoz fel, Magyarországon, magyar munkaerővel.
A Kokárdás tejtermékcsalád immár másodszor nyeri el Az Év Terméke Díjat, amelyet a GfK Hungária 2000 fős közvélemény-kutatása alapján ítéltek oda. A 1,5%-os, 2,8%-os és 3,5%-os zsírtartalmú, egyliteres tejekből, valamint az 500 grammos, zsírszegény tehéntúróból álló válogatás mellett a Kokárdás 150 és 850 grammos kiszerelésben kapható gyümölcsjoghurt-termékcsaládja az ízesített joghurtok kategórianyertese.
Az ALDI saját márkás termékei összesen hét kategóriában szerezték meg Az Év Terméke Díjat. A laktózmentes válogatás, vagyis a mascarpone krémből, a friss sajtból és a lágysajtból álló szelekció, valamint a 2,8%-os laktózmentes tej a laktózmentes termékcsalád kategória díjazottjai. A bio juh- és kecskesajt kategória nyertesei az ellenőrzött ökológiai gazdaságból származó, bio juh- és kecsketejből 8-féle ízben készülő sajtspecialitások.
A bioitalok között diadalmaskodó ALDI bio vegán, arabica kávéval feltuningolt mandulaital macchiato, kurkuma és matcha ízben kapható. A teljes kiőrlésű pékáruk két nyertese az ALDI teljes kiőrlésű rozsos bucija, illetve sokmagvas rusztikus baguette-je, amelyek az „Azon melegében” látványpékségeiben érhetőek el. A kenyérfélék nyertese, az ALDI Focaccia Grande egy valódi innováció, margarinos, paradicsomos, fűszeres töltelékkel. (X)
Kapcsolódó cikkeink
Új koncepció-üzletet nyitott az ALDI Belgiumban
Új üzletet nyitott az ALDI a Brüsszel közeli Braine-l’Alleud városában,…
Tovább olvasom >Magyar befektető adott el bevásárlóközpontot Spanyolországban
Sikeresen értékesítette a magyar tulajdonú GESTOR REAL ESTATE a spanyolországi…
Tovább olvasom >Pénteken indul a Magyar Élelmiszerbank Egyesület karácsonyi akciója
Péntektől vasárnapig az Élelmiszerbank hagyományos karácsonyi kampányának keretében minden korábbinál…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntartható innovációk a műanyagipar élvonalában
A BS Plastic Kft. több mint két évtizede bizonyítja, hogy…
Tovább olvasom >Fókuszban a valós idejű marketing a Mastercard Space4Commerce konferenciáján
A Mastercard Space4Commerce konferencia bemutatja, hogyan alakítják át az azonnali…
Tovább olvasom >A JYSK fenntarthatósági stratégiája: innovációk és zöld megoldások a környezetvédelem jegyében
A JYSK fenntarthatósági törekvései jó példát mutatnak a modern kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >