ALDI: Kokárdás és Az Év Termékei
Február közepén jelentette be az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. az Alföldi Tej Kft. „Kokárdás” márkájának megvásárlását. Az áruházlánc 10 éves hazai története során először szerez tulajdonjogot egy magyar brandben, amellyel évek óta sikeresen működik együtt, ráadásul a Kokárdás tejtermékcsaládja immár két egymást követő évben is Az Év Terméke díjazottja. A márka megvásárlásával az ALDI közel kétszeresére növelve kívánja bővíteni a Kokárdás kínálatát.
Az ALDI már 2008-as piacra lépése óta arra törekszik, hogy minél több hazai terméket kínáljon üzletei polcain, ezért különösen a friss tej, a tőkehús és a zöldség-gyümölcs területén magyar beszállítóktól vásárol termékeket. Az üzletlánc beszállítója már a kezdetek óta az Alföldi Tej Kft., amely 2015-ben hozott létre egy, a tejtermékek piacán egyedi márkát, a kizárólag az ALDI üzleteiben kapható Kokárdás brandet, amely piros-fehér-zöld kokárdával szimbolizálja, hogy az Alföldi Tej 100%-ban magyar alapanyagot dolgoz fel, Magyarországon, magyar munkaerővel.
A Kokárdás tejtermékcsalád immár másodszor nyeri el Az Év Terméke Díjat, amelyet a GfK Hungária 2000 fős közvélemény-kutatása alapján ítéltek oda. A 1,5%-os, 2,8%-os és 3,5%-os zsírtartalmú, egyliteres tejekből, valamint az 500 grammos, zsírszegény tehéntúróból álló válogatás mellett a Kokárdás 150 és 850 grammos kiszerelésben kapható gyümölcsjoghurt-termékcsaládja az ízesített joghurtok kategórianyertese.
Az ALDI saját márkás termékei összesen hét kategóriában szerezték meg Az Év Terméke Díjat. A laktózmentes válogatás, vagyis a mascarpone krémből, a friss sajtból és a lágysajtból álló szelekció, valamint a 2,8%-os laktózmentes tej a laktózmentes termékcsalád kategória díjazottjai. A bio juh- és kecskesajt kategória nyertesei az ellenőrzött ökológiai gazdaságból származó, bio juh- és kecsketejből 8-féle ízben készülő sajtspecialitások.
A bioitalok között diadalmaskodó ALDI bio vegán, arabica kávéval feltuningolt mandulaital macchiato, kurkuma és matcha ízben kapható. A teljes kiőrlésű pékáruk két nyertese az ALDI teljes kiőrlésű rozsos bucija, illetve sokmagvas rusztikus baguette-je, amelyek az „Azon melegében” látványpékségeiben érhetőek el. A kenyérfélék nyertese, az ALDI Focaccia Grande egy valódi innováció, margarinos, paradicsomos, fűszeres töltelékkel. (X)
Kapcsolódó cikkeink
AI-alapú kasszanélküli technológiát vezet be az Aldi az Egyesült Államokban
A Grabango által fejlesztett technológia az Amazon „Just Walk Out”…
Tovább olvasom >ALDI + Balaton: 551 100 forintos kezdőfizetéssel keres szezonális munkavállalókat az ALDI a tó körüli üzleteibe
AZ ALDI idén is szeretne aktívan hozzájárulni a magyar turisztikai…
Tovább olvasom >Már létezik teljesen pénztáros nélkül működő Aldi üzlet
Az Aldi meghökkentő újítással rukkolt elő Greenwichben: megnyitotta első pénztár…
Tovább olvasom >További cikkeink
Növényi alapú hab a tortán: RAMA Crema!
Kapucsínó, flat white, latte macchiato – selymesen krémes tejhab nélkül egytől…
Tovább olvasom >Megoldást nyújt egy magyar innováció a REPohár visszaváltási kihívásokra!
Nem túl régi a gyakorlat, hogy a fesztiválokon, szórakozóhelyeken, koncerteken…
Tovább olvasom >Pikok Pure saját márkás család a természetesség jegyében
A Lidl számára kiemelten fontos a vásárlói igények maximális kiszolgálása, melyet…
Tovább olvasom >