Albertsons: robotokkal az online rendelések teljesítéséért
Mikro-teljesítési központokat tesztel az Albertsons. A már meglévő üzletekben működő központok jellemzően 15-18.000 árucikket tárolnak a legnépszerűbb termékekből.
A központok robottechnológiát alkalmaznak, hogy teljesíteni tudják az online rendeléseket, és valós idejű információt adjanak a folyamatról.
Kapcsolódó cikkeink
E-kereskedelmi együttműködésre lép az Albertsons a Grubhubbal
A június 25-én bejelentett megállapodás értelmében az éttermi házhozszállítási szolgáltatást…
Tovább olvasom >Interjú Daradics Kingával, az eMAG új vezérigazgatójával: Jövőkép és innovációk az e-kereskedelemben
Daradics Kinga, az eMAG frissen kinevezett új vezérigazgatója a Pénzcentrumnak…
Tovább olvasom >Érdekképviselet – mérettől függetlenül
Melyek voltak a kiskereskedelmi szektor előző évi legnagyobb kihívásai és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Budapest ad otthont szeptemberben az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak
Idén Budapest ad otthont az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak (European Organic…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >A fenntarthatóság és felelős gyártás volt idén az Alimentaria&Hostelco fókuszában
Idén március 18. és 21. között került sor az Alimentaria&Hostelco…
Tovább olvasom >