Albertsons: robotokkal az online rendelések teljesítéséért
Mikro-teljesítési központokat tesztel az Albertsons. A már meglévő üzletekben működő központok jellemzően 15-18.000 árucikket tárolnak a legnépszerűbb termékekből.
A központok robottechnológiát alkalmaznak, hogy teljesíteni tudják az online rendeléseket, és valós idejű információt adjanak a folyamatról.
Kapcsolódó cikkeink
A Magyar Posta elhatárolódik a „kamu csomagok” tartalmi ellenőrzésének felelősségétől
A Magyar Posta elhatárolódik a „kamu csomagok” tartalmi ellenőrzésének felelősségétől…
Tovább olvasom >Veszélyben a Kroger-Albertsons megafúzió
Az Egyesült Államok Szövetségi Kereskedelmi Bizottsága (Federal Trade Commission, FTC)…
Tovább olvasom >Aznapi szállítást vállal az eMAG Budapesten és Pest vármegyében
Az eMAG jelentős logisztikai fejlesztéseket hajtott végre, amelyek révén Budapesten…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyílt az FHA Szingapúr, hat kiállító az Agrármarketing Centrum standján
Több mint ötvenkét országból, mintegy ezerötszáz kiállító részvételével nyílt meg…
Tovább olvasom >„Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat: Infláción innen és túl
A „Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat alcíme idén „Infláción innen…
Tovább olvasom >A világ minden tájáról vonzza az iparági vezetőket a Fruit Logistica
A Fruit Logistica, a világ vezető gyümölcs- és zöldségipari szakkiállítása,…
Tovább olvasom >