Albert Heijn: új módszerrel az élelmiszerhulladék ellen
Az Albert Heijn próbaidőszakot indított annak érdekében, hogy 10 üzletében csökkentse az élelmiszerhulladékot. A kezdeményezés a Bread of Yesterday, azaz a Tegnap kenyere nevet kapta.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/06/albert-heijn-tests-new-initiative-to-reduce-food-waste-300x202.webp)
A tegnapi kenyeret olcsón lehet megvásárolni
A tesztidőszak során az Albert Heijn olyan kenyereket árul majd, amelyek előző nap érkeztek az üzletekbe, de nem fogytak el. Ezeket a termékeket csökkentett áron délelőtt 11 óráig lehet megvásárolni.
A Wageningeni Egyetem és Kutatóközpont tanulmánya szerint az élelmiszerhulladék nagy részét a kenyér- és tésztakategória teszi ki.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
50%-ra növelné a növényi fehérje arányát kínálatában az Ahold Delhaize
Az Ahold Delhaize az általa forgalmazott európai élelmiszer-kereskedelmi márkák körében…
Tovább olvasom >“Franco sportos. Legyél te is frankó!” üzenettel indítja az évet és ösztönöz életmódváltásra a BioTechUSA
Európa egyik legnagyobb étrendkiegészítő és speciális élelmiszer gyártó- és forgalmazójaként…
Tovább olvasom >Új kommunikációs kampányt indít a dm – A dm bátorít, hogy #egészenén legyek
Az #egészenén címmel a dm tizenkét országban indít egy új…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miből mennyi az elég? – válaszol Kovács András Péter
„A humor annyira a jelen és a pillanatnyi műfaja, így…
Tovább olvasom >A német piacvezető drogéria, a dm technológiába és a vásárlási élménybe invesztál
A német drogériaóriás dm Közép-Európa szerte kezdi lekörözni az élelmiszer-kiskereskedőket.…
Tovább olvasom >