Albert Heijn: új módszerrel az élelmiszerhulladék ellen
Az Albert Heijn próbaidőszakot indított annak érdekében, hogy 10 üzletében csökkentse az élelmiszerhulladékot. A kezdeményezés a Bread of Yesterday, azaz a Tegnap kenyere nevet kapta.
A tesztidőszak során az Albert Heijn olyan kenyereket árul majd, amelyek előző nap érkeztek az üzletekbe, de nem fogytak el. Ezeket a termékeket csökkentett áron délelőtt 11 óráig lehet megvásárolni.
A Wageningeni Egyetem és Kutatóközpont tanulmánya szerint az élelmiszerhulladék nagy részét a kenyér- és tésztakategória teszi ki.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Új kommunikációs kampányt indít a dm – A dm bátorít, hogy #egészenén legyek
Az #egészenén címmel a dm tizenkét országban indít egy új…
Tovább olvasom >„Mindannyian különbözőek vagyunk” – A Pepco szívhez szóló karácsonyi kampánya
A Pepco idei karácsonyi kampánya a „Mindannyian különbözőek vagyunk” szlogennel…
Tovább olvasom >„Csak úgy!” – Egy különleges kampány a Moments ostyával
A Moments ostya idei őszi kampánya nem csupán egy új…
Tovább olvasom >További cikkeink
Meggyőzéstechnika – A nap videója
Vannak nagy dumások, vannak másokat okosan befolyásoló, vagy éppen az…
Tovább olvasom >Az Aldi szalmonellával szennyezett hajdinalisztet hívott vissza a forgalomból
Az Aldi szalmonellával szennyezett Happy Harvest hajdinalisztet vonat ki a…
Tovább olvasom >