Albert Heijn: új módszerrel az élelmiszerhulladék ellen
Az Albert Heijn próbaidőszakot indított annak érdekében, hogy 10 üzletében csökkentse az élelmiszerhulladékot. A kezdeményezés a Bread of Yesterday, azaz a Tegnap kenyere nevet kapta.
A tesztidőszak során az Albert Heijn olyan kenyereket árul majd, amelyek előző nap érkeztek az üzletekbe, de nem fogytak el. Ezeket a termékeket csökkentett áron délelőtt 11 óráig lehet megvásárolni.
A Wageningeni Egyetem és Kutatóközpont tanulmánya szerint az élelmiszerhulladék nagy részét a kenyér- és tésztakategória teszi ki.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
„Csak úgy!” – Egy különleges kampány a Moments ostyával
A Moments ostya idei őszi kampánya nem csupán egy új…
Tovább olvasom >Az ittas vezetés visszaszorítására indított kampányt a Diageo Amerikában
A Diageo North America, az NFL, az Anyák az Ittas…
Tovább olvasom >Megjelent a Gyermelyi új reklámfilmje
A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fókuszban a zöldség-gyümölcs
2025 tavasza nem csak azért fontos a zöldség-gyümölcs ágazatban, mert…
Tovább olvasom >