Alaptól a speciálisig
A MONA Hungary Kft. márkaépítő stratégiát folytat a fehér tejtermékek között, „Montice – együtt a család” ernyőnév, illetve szlogen alatt. Ez attól különleges, hogy emellett minőségi saját márkákat is gyárt. – Igyekszünk duális stratégiával harmonizálni a márkáink és a kereskedelem részére gyártott termékek „békés együttélését” – fogalmaz Havasiné Kátai Ildikó, a MONA Hungary Kft. marketing- és értékesítési igazgatója.
A márkaépítés az erős ár- és promóciós verseny miatt nagyon nehéz, ismeri el az igazgató, de másrészről a vásárlók szemében az élelmiszer-biztonság, az állandó minőség egyre fontosabb szerepet játszik. Ezért is tud a Montice tejtermékcsalád egyre több hűséges vásárlót magához vonzani – és persze az olyan többletértékekkel, egyedi termékjellemzőkkel, mint például a Montice túró tégelye, amely kényelmes, nem folyik, könnyen kezelhető. Vagy a visszazárható PET-palackok, vagy éppenséggel a gyártási technológiát dicsérő különleges ízvilág.
– A Mona-csoport messzemenőkig elkötelezett az egészséges élelmiszerek fejlesztésében, figyelembe véve a speciális étkezési igényekkel rendelkezők elvárásait is (koleszterincsökkentés, tejcukor- és tejfehérje-érzékenység, glükózérzékenység stb.) – emeli ki Havasiné Kátai Ildikó. – Bizonyíték erre a Joya szójatermékek sikere, a Montice laktózmentes tej vagy a Montice zsírszegény túró kedveltsége.
Tehát az innovációk tárháza kifogyhatatlan – a kérdés csak az, hogy a nemzetközileg rendelkezésre álló lehetőségekből a megszorító intézkedések után és a sajátos magyar ízlésvilág ismeretében merre érdemes továbblépni, melyik gyártó vállalja fel az egyre kockázatosabb és költségesebb termékbevezetési procedúrát?
A Montice márka alappillérei az UHT tej és a tégelyes túró, az „ernyő” jelleg határozza meg a trade marketing aktivitásokat is.
– Fogyasztói sajtókommunikációval és akciós megjelenésekkel, másodkihelyezésekkel promotáljuk a kategóriát – emeli ki Havasiné Kátai Ildikó. – Aktuális újdonságunk a Montice tégelyes túró 500 grammos kiszerelése, ami még gazdaságosabb megoldás a háztartások számára.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >