Alacsonyabb fokozatra vált a Just Eat Takeaway
A tavalyi utolsó negyedévben jelentősen lelassult a Just Eat Takeaway növekedése. Az ételfutár cég 2021-ben elérte a 28,1 milliárd eurónyi összeget kitevő egymilliárdos megrendelésszámot. Ugyanakkor a cégnek a negyedik negyedévben lassabb fokozatra kellett kapcsolnia, mert a megrendelésszám-növekedés „csak” 14%-ot ért el. Mindazonáltal csüggedésre ok nincs, hisz a vállalat jövedelmezősége a második félévben javult, és a vezetés 2022-ben a haszonkulcs növekedését várja.
A Just Eat Takeaway célja idén piaci pozíciójának további erősítése. Tavaly számos kereskedelmi lánccal lépett partnerségre élelmiszer-házhozszállítás céljából. Az Egyesült Királyságban az Asda és a One Stop számára szállít, míg Kanadában „dark store” modell szerint működik. Az Egyesült Államokban a Grubhub leányvállalat élelmiszer-házhozszállító divíziója, a Grubhub Goods az Instacarttal és a 7-Elevennel működik jelenleg együtt, de további partnereket keres.
Kapcsolódó cikkeink
Leépítésekbe kezdtek a brit élelmiszer-kereskedők a növekvő költségek miatt
Átrendeződőben van az Egyesült Királyság élelmiszer-kereskedelmi ágazata: a szupermarketek munkahelyeket…
Tovább olvasom >Megszünteti az Asda árösszehasonlító programját
Mindösszesen egy év után megszünteti az Asda az Aldi és…
Tovább olvasom >Nagy megújulásra készül az Asda
Az Asda új elnöke és korábbi vezérigazgatója, Allan Leighton szerint…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újra növekedési pályán az európai bio piac, Magyarország az öko területaránnyal a globális mezőny első negyedébe került
Elérhetőek a legfrissebb statisztikai adatok az ökológiai gazdálkodás globális fejlődéséről.…
Tovább olvasom >foodora: Valentin-napon már reggel 7-kor óvszert rendelnek
Tarolnak a virágosok, de csokoládét és alkoholt is sokan rendelnek…
Tovább olvasom >A magyar e-kereskedelmi forgalom növekedését már az import hajtja
2024-ben a teljes magyar e-kereskedelmi piac a PwC Q1-Q3 közötti…
Tovább olvasom >