Aktívan tesz a tisztább környezetért a Wal-Mart
A kanadai bejelentést követően a Wal-Mart az Egyesült Államokban is nyilvánosságra hozta azt a tervét, hogy a jövőben csak koncentrált folyékony mosószereket forgalmaz amerikai üzleteiben.
A kereskedelmi vállalat lépése
katalizátorként hat a vegyiparra és a
kereskedelemre egyaránt és óriási
mennyiségű szennyezőanyagtól védi meg a
természetet. A Wal-Mart bejelentette, hogy minden fontos
gyártóval: Unilever, Proctor & Gamble, Dial,
Huish, and Church & Dwight megállapodást kötött
arról, hogy a jövőben legnépszerűbb márkáikat
koncentrátumként szállítják az
Wal-Mart raktáraiba.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Príma ajándék #veddahazait maszkkal kampányol
Január 11-én kezdődött az a kéthetesre tervezett – a maszkkészlet…
Tovább olvasom >Aranyérmes lett a magyar pezsgő
19 ország 479 tétele közül lett aranyérmes a Hungaria Rosé…
Tovább olvasom >Terjeszkedik az LG a globális e-sport-piacon: partnerségre lép a Gen.G és az LG UltraGear monitor márka
Az LG Electronics (LG) megerősíti jelenlétét a gyorsan növekvő globális…
Tovább olvasom >