Aktívan tesz a tisztább környezetért a Wal-Mart
A kanadai bejelentést követően a Wal-Mart az Egyesült Államokban is nyilvánosságra hozta azt a tervét, hogy a jövőben csak koncentrált folyékony mosószereket forgalmaz amerikai üzleteiben.
A kereskedelmi vállalat lépése
katalizátorként hat a vegyiparra és a
kereskedelemre egyaránt és óriási
mennyiségű szennyezőanyagtól védi meg a
természetet. A Wal-Mart bejelentette, hogy minden fontos
gyártóval: Unilever, Proctor & Gamble, Dial,
Huish, and Church & Dwight megállapodást kötött
arról, hogy a jövőben legnépszerűbb márkáikat
koncentrátumként szállítják az
Wal-Mart raktáraiba.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >