Aktívan tesz a tisztább környezetért a Wal-Mart
A kanadai bejelentést követően a Wal-Mart az Egyesült Államokban is nyilvánosságra hozta azt a tervét, hogy a jövőben csak koncentrált folyékony mosószereket forgalmaz amerikai üzleteiben.
A kereskedelmi vállalat lépése
katalizátorként hat a vegyiparra és a
kereskedelemre egyaránt és óriási
mennyiségű szennyezőanyagtól védi meg a
természetet. A Wal-Mart bejelentette, hogy minden fontos
gyártóval: Unilever, Proctor & Gamble, Dial,
Huish, and Church & Dwight megállapodást kötött
arról, hogy a jövőben legnépszerűbb márkáikat
koncentrátumként szállítják az
Wal-Mart raktáraiba.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >