Aktívan tesz a tisztább környezetért a Wal-Mart
A kanadai bejelentést követően a Wal-Mart az Egyesült Államokban is nyilvánosságra hozta azt a tervét, hogy a jövőben csak koncentrált folyékony mosószereket forgalmaz amerikai üzleteiben.
A kereskedelmi vállalat lépése
katalizátorként hat a vegyiparra és a
kereskedelemre egyaránt és óriási
mennyiségű szennyezőanyagtól védi meg a
természetet. A Wal-Mart bejelentette, hogy minden fontos
gyártóval: Unilever, Proctor & Gamble, Dial,
Huish, and Church & Dwight megállapodást kötött
arról, hogy a jövőben legnépszerűbb márkáikat
koncentrátumként szállítják az
Wal-Mart raktáraiba.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >