Aktívan tesz a tisztább környezetért a Wal-Mart
A kanadai bejelentést követően a Wal-Mart az Egyesült Államokban is nyilvánosságra hozta azt a tervét, hogy a jövőben csak koncentrált folyékony mosószereket forgalmaz amerikai üzleteiben.
A kereskedelmi vállalat lépése
katalizátorként hat a vegyiparra és a
kereskedelemre egyaránt és óriási
mennyiségű szennyezőanyagtól védi meg a
természetet. A Wal-Mart bejelentette, hogy minden fontos
gyártóval: Unilever, Proctor & Gamble, Dial,
Huish, and Church & Dwight megállapodást kötött
arról, hogy a jövőben legnépszerűbb márkáikat
koncentrátumként szállítják az
Wal-Mart raktáraiba.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >