Aktívan kezdi az évet a PLMA
A Saját Márkás Termékgyártók Szövetsége híradása szerint 2021 februárjánban két jelentős online private label eseményre is sor kerül. A Private Label Week Észak Amerikára, a Roundtable konferencia pedig a partneri együttműködésekre fókuszál.
Központban a kiskereskedők
A Private Label Week 2021. február 1-5. között került megrendezésre. Több mint 260 kiskereskedelmi vállalat képviseletében közel 600 döntéshozó regisztrált a sajátmárkás hétre. A nagy amerikai napicikk kereskedők, például a Walmart, az Albertsons, a Costco, a Kroger, a Target, a Walgreens, a CVS és az Aldi beszerzői is meglátogatták a kiállítókat. Néhány fontos európai kiskereskedő, köztük a brit Waitrose, a belga Colruyt és a svájci Migros is regisztrált. A több mint 600 virtuális kiállítók között számos nemzetközi gyártó szerepelt.
A virtuális kiállítás minden napján jelentős szerepet kapott a PLMALive! videóadás. A műsorban vezető kiskereskedelmi láncok döntéshozó képviselői adtak elő az iparág legfrissebb trendjeiről. Ezen a csatornán hirdették ki a PLMA éves amerikai Salute to Excellence Awards sajátmárkás innovációs termékverseny nyerteseit is.
Online kerekasztal
2021. február 17-18-án rendezi szokásos éves kerekasztal konferenciáját a Saját Márkás Termékgyártók Szövetsége. A PLMA idei eseménye segít a taggyártóknak és a kiskereskedőknek megismerni a legújabb trendeket, azonosítani a sajátmárkás lehetőségeket és megérteni a verseny kihívásait. Az előadók között piackutatási szakemberek, kiskereskedelmi vezetők és kereskedelmi újságírók szerepelnek. A folyamatban lévő Covid-19 miatt a 2021-es program online eseményként kerül megrendezésre.
A konferencia alcíme „Now and the Future” (Most és a jövő), amely előre vetíti a témát. A sajátmárka sikereinek mértékét a gyártó és a kiskereskedő közötti, kölcsönösen előnyös partnerség határozza meg. Soha nem volt ilyen fontos a partnerség, mint ezekben a kihívásokkal teli, változó időkben.
Az online előadások során olyan kulcs kérdésekre keresik a válaszokat, mint Mennyire működik jól a partnerség? Hogyan változtatja meg a technológia a vevők és az eladók kapcsolatát? Hogyan tudják fejleszteni üzleti tevékenységüket?
Legyen szó akár egyetlen termékről, vagy akár egy teljes sajátmárkás portfólióról, a partnerség az üzleti együttműködés alapja. A PLMA 2021-es online kerekasztala ambiciózus menetrendet kínál azokról a kérdésekről, amelyeket a kiskereskedőknek és a beszállítóknak egyaránt meg kell érteniük és kezelniük kell a siker érdekében.
Ma és holnap
A konferencia első napján, február 17-én Maria Bogdanova, az Euromonitor vezető kutatója az aktuális globális kiskereskedelmi helyzetet mutatja be, az előző évhez képest jelentős eltérések fényében. A Z generáció sajátosságait, mint a piac legfiatalabb fogyasztói csoportját Richard Cope, a Mintel képviselője ismerteti. A PLMA egy speciális kiskereskedelmi esettanulmányon keresztül a legújabb kihívásokat és lehetőségeket szemlélteti. Chuck Brooks, a kiberbiztonság témájával foglalkozó nemzetközi véleményvezér, azonosítja a felmerülő fenyegetéseket, a legfrissebb kutatásokat és a legfontosabb biztonsági intézkedéseket. Az első nap zárásaként a PLMA olyan iparági szakértőket, gyártókat és kiskereskedőket ültet a kerekasztalhoz, akik valós tapasztalatokkal szolgálnak az előző előadások során felmerülő problémák terén.
A második nap, február 18. teljesen a kiskereskedelem jelenének és jövőjének áttekintésére lett dedikálva. A program szervezését a nagy tekintélyű Institute for Grocery Distribution (IGD, Napicikk disztribúció intézet) vállalta. Az IGD Retail Analysis több mint 400 napicikk kiskereskedő számára nyújt kutatási és elemzési szolgáltatásokat, amelyek több mint 100 piacon működnek. Külön foglalkozássorozat fókuszál a konferencián az e-kereskedelem felgyorsult növekedésére és annak saját márkára gyakorolt hatására, a kiskereskedelmi ellátási lánc sérülékenységeire és erősségeire és a fenntarthatóság fontosságára. Paul Staintonnal, az Aldi UK volt ügyvezetőjével készített interjúban megvizsgálják a beszerzés, a termékfejlesztés és a saját márkás marketing bevált gyakorlatait.
Kapcsolódó cikkeink
Megnyílt a PLMA, 20 kiállító a magyar közösségi standon
A több mint 37 éves múltra visszatekintő PLMA World of…
Tovább olvasom >Európa kedvencei már itthon is elérhetők – díjnyertes termékek diszkont áron a Kifli.hu-n
Négy nemzetközi díjat nyert saját márkás termékeivel a Kifli.hu anyavállalata,…
Tovább olvasom >Az Egyesült Királyságban online is elérhető a Tesco F&F ruházati kínálata
Reagálva a növekvő vásárlói igényekre a brit Tesco május 7-től…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >