Aki kérdez:
Kiss Beáta, vállalati külső kapcsolatok igazgatója, DanoneHogyan látja: napjainkban Magyarországon mennyire fontos a magyar fogyasztóknak az élelmiszerek jelölése a többi EU-tagországgal összevetve? Mennyire tartja fontosnak és hasznosnak az élelmiszeripar önkéntes kezdeményezéseit (pl. INBÉ) a fogyasztók alaposabb tájékoztatása, a választás könnyítése és informáltságuk növelése érdekében? Merre tart az EU ezen a területen?
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >