AI-jal fejleszt új csokoládérecepteket a Barry Callebaut
Együttműködésre lép a svájci Barry Callebaut a chilei NotCo AI startuppal, hogy mesterséges intelligenciával optimalizálja csokoládéreceptjeit. A cél a költségcsökkentés és a kakaóhasználat mérséklése, mivel az alapanyag ára rekordközeli szinten mozog.
A NotCo Giuseppe nevű platformja több ezer összetevőt és a különböző termékek összetételét elemezve, valamint a bennük található alapanyagokat azonosítva segít a megfelelő alternatívák megtalálásában. A NotCo technológiáját már olyan gyártók használják, mint a Unilever, a Ferrero és a Kraft Heinz.
A cikk a Trade magazin 2025/12-2026.01. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Megérkezett a Publicis Groupe éves Jókívánság üzenete
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szálltunk rendelkezésükre! (2. rész)
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >AI Governance – versenyelőny vagy kockázat?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
MEGJELENT A TRADE MAGAZIN LEGFRISSEBB SZÁMA!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hiába feszült a magyarok fele a karácsonyi ajándékok miatt, a minőségből nem adunk
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A pénztárca mellett az értékek is számítanak – így változik a magyarok vásárlása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

