A Z generáció mozgatja az alkoholcsökkentési trendeket
Az alkohol kerülése egyre gyorsabban válik alappá egy növekvő kisebbségen belül. A Z generáció tagjai ugyanis egyértelműen és egyre inkább elzárkóznak az alkoholfogyasztástól.

Egyre inkább a mentes italok felé fordulnak
Az Innova Market Insigths felmérése szerint a 18-25 éves korosztály harmada mondta azt, hogy soha nem isznak alkoholt. A kutatóintézet szerint ez a trend egy teljesen új alkategóriát teremt az alkoholpiacon. A fiatal fogyasztók ugyanis nem akarnak teljesen hátat fordítani a a sör, a bor, vagy az egyéb ilyen termékek ízének, éppen ezért az alkoholmentes lehetőségek szinte elárasztják a boltok polcait, s egyre vonzóbb
Food Ingredienst First
Kapcsolódó cikkeink
A Z-generációsok tanítják az idősebb kollégáikat a mesterséges intelligencia használatára
Az International Workplace Group (IWG), a világ vezető munkaterület-szolgáltatója friss,…
Tovább olvasom >Ingyen borért keres önkénteseket egy nagyszabású spanyol kutatás
A Navarrai Egyetem kutatói Spanyolországban elindították a világ eddigi legnagyobb,…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligencia és vallás – támogat vagy távolít?
A mesterséges intelligencia térhódítása alól a vallással való találkozás, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Romlott a gazdasági hangulatindex az EU-ban és az euróövezetben augusztusban, Magyarországon javult
Romlott a gazdasági hangulatindex az euróövezetben és az Európai Unióban…
Tovább olvasom >Augusztusban négyhavi csúcsára ért fel a GKI konjunktúra indexe
A GKI Gazdaságkutató Zrt. – az EU támogatásával végzett –…
Tovább olvasom >A GVH állítja: minden elköltött 100 forintból legalább 70 a multiké
A multinacionális kiskereskedelmi láncok uralják a 8400 milliárd forint bruttó…
Tovább olvasom >