A Z generáció mozgatja az alkoholcsökkentési trendeket
Az alkohol kerülése egyre gyorsabban válik alappá egy növekvő kisebbségen belül. A Z generáció tagjai ugyanis egyértelműen és egyre inkább elzárkóznak az alkoholfogyasztástól.

Egyre inkább a mentes italok felé fordulnak
Az Innova Market Insigths felmérése szerint a 18-25 éves korosztály harmada mondta azt, hogy soha nem isznak alkoholt. A kutatóintézet szerint ez a trend egy teljesen új alkategóriát teremt az alkoholpiacon. A fiatal fogyasztók ugyanis nem akarnak teljesen hátat fordítani a a sör, a bor, vagy az egyéb ilyen termékek ízének, éppen ezért az alkoholmentes lehetőségek szinte elárasztják a boltok polcait, s egyre vonzóbb
Food Ingredienst First
Kapcsolódó cikkeink
Mesterséges intelligencia és vallás – támogat vagy távolít?
A mesterséges intelligencia térhódítása alól a vallással való találkozás, a…
Tovább olvasom >Mennyi kávét iszik a Z-generáció?
A német kávépiac jelentős átalakuláson megy keresztül, főként a fiatalabb…
Tovább olvasom >Zsugorodó pénztárcák, növekvő kihívások – Fogyasztáscsökkenés a Z generációnál
Miközben az idősebb korosztályok vásárlásai továbbra is enyhe emelkedést mutatnak,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy áremelési hullám várható a kereskedelemben
2025 első felében általánosan csökkenő áremelési szándékokat tapasztalt a GKI…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >Az infláció az eurózónában 2 százalékra, az EU-ban 2,3 százalékra gyorsult éves szinten
Gyorsult az infláció növekedése az euróövezetben és az Európai Unióban…
Tovább olvasom >