A Z generáció mozgatja az alkoholcsökkentési trendeket
Az alkohol kerülése egyre gyorsabban válik alappá egy növekvő kisebbségen belül. A Z generáció tagjai ugyanis egyértelműen és egyre inkább elzárkóznak az alkoholfogyasztástól.

Egyre inkább a mentes italok felé fordulnak
Az Innova Market Insigths felmérése szerint a 18-25 éves korosztály harmada mondta azt, hogy soha nem isznak alkoholt. A kutatóintézet szerint ez a trend egy teljesen új alkategóriát teremt az alkoholpiacon. A fiatal fogyasztók ugyanis nem akarnak teljesen hátat fordítani a a sör, a bor, vagy az egyéb ilyen termékek ízének, éppen ezért az alkoholmentes lehetőségek szinte elárasztják a boltok polcait, s egyre vonzóbb
Food Ingredienst First
Kapcsolódó cikkeink
GEN Z Report: Hogyan alakítja a Z-generáció az FMCG-piacot?
Az elmúlt évek során a Z-generáció, azaz az 1995 és…
Tovább olvasom >A kevesebb itt mindig több!
A fogyasztók egyre inkább keresik azokat a termékeket, amelyek nemcsak…
Tovább olvasom >Alkoholmentes korszakváltás: kihívások és lehetőségek a söripar globális porondján
Geopolitikai akadályokkal és új fogyasztói trendekkel néz szembe az európai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Fagy sújtotta a hazai gyümölcsösöket – áremelkedéssel és kínálati hiánnyal indul a szezon
Május beköszöntével egyre több szezonális gyümölcs jelenik meg a boltokban…
Tovább olvasom >