A Z generáció mozgatja az alkoholcsökkentési trendeket
Az alkohol kerülése egyre gyorsabban válik alappá egy növekvő kisebbségen belül. A Z generáció tagjai ugyanis egyértelműen és egyre inkább elzárkóznak az alkoholfogyasztástól.

Egyre inkább a mentes italok felé fordulnak
Az Innova Market Insigths felmérése szerint a 18-25 éves korosztály harmada mondta azt, hogy soha nem isznak alkoholt. A kutatóintézet szerint ez a trend egy teljesen új alkategóriát teremt az alkoholpiacon. A fiatal fogyasztók ugyanis nem akarnak teljesen hátat fordítani a a sör, a bor, vagy az egyéb ilyen termékek ízének, éppen ezért az alkoholmentes lehetőségek szinte elárasztják a boltok polcait, s egyre vonzóbb
Food Ingredienst First
Kapcsolódó cikkeink
Ingyen borért keres önkénteseket egy nagyszabású spanyol kutatás
A Navarrai Egyetem kutatói Spanyolországban elindították a világ eddigi legnagyobb,…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligencia és vallás – támogat vagy távolít?
A mesterséges intelligencia térhódítása alól a vallással való találkozás, a…
Tovább olvasom >Mennyi kávét iszik a Z-generáció?
A német kávépiac jelentős átalakuláson megy keresztül, főként a fiatalabb…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: A kiskereskedelem nem felelős az emelkedő árakért
A kiskereskedelmi forgalom júniusi 3 százalékos – éves emelkedése az…
Tovább olvasom >A legnagyobb hazai webshopok oldalainak a karbonlábnyomát mérte meg a magyar startup
Tizenhat hazai webshop oldalának karbonlábnyomát mérte meg a Carbon.Crane, az…
Tovább olvasom >Tovább erősödött a magyar termék védjegyek szerepe
Az élelmiszerek esetében a vásárlók 86,6 százaléka előnyben részesíti a…
Tovább olvasom >