A Z generáció mozgatja az alkoholcsökkentési trendeket
Az alkohol kerülése egyre gyorsabban válik alappá egy növekvő kisebbségen belül. A Z generáció tagjai ugyanis egyértelműen és egyre inkább elzárkóznak az alkoholfogyasztástól.

Egyre inkább a mentes italok felé fordulnak
Az Innova Market Insigths felmérése szerint a 18-25 éves korosztály harmada mondta azt, hogy soha nem isznak alkoholt. A kutatóintézet szerint ez a trend egy teljesen új alkategóriát teremt az alkoholpiacon. A fiatal fogyasztók ugyanis nem akarnak teljesen hátat fordítani a a sör, a bor, vagy az egyéb ilyen termékek ízének, éppen ezért az alkoholmentes lehetőségek szinte elárasztják a boltok polcait, s egyre vonzóbb
Food Ingredienst First
Kapcsolódó cikkeink
Peroni Nastro Azzurro 0,0%
Megérkezett az ikonikus Peroni márka alkoholmentes változata. A dealkoholizáló folyamatnak köszönhető…
Tovább olvasom >Alkoholtartalom nélkül is élmény a sörfogyasztás
A fogyasztók egyre tudatosabbá válásának trendje a sörök piacára is…
Tovább olvasom >Bártrendek és koktéldivatok
A hazai bárok világa rengeteget fejlődött az elmúlt néhány évben,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyesül a svéd Mathem és a Mat.se
A svéd online kereskedelmi vállalat, a Mathem immár versenyhatósági jóváhagyásra…
Tovább olvasom >Együttműködik a Morrisons a Podback kapszula-újrahasznosítóval
A Nestlé és a Jacobs Douwe Egberts UK által létrehozott…
Tovább olvasom >Rapid Randival erősített az igazit kereső kampány
Sokat ígérő új formában tartotta meg szokásos évindító marketingfórumát a…
Tovább olvasom >