A WWF-fel együttműködve csökkenti a Lidl környezeti hatását
A diszkontláncok közül elsőként a Lidl kezdett együttműködésbe a WWF-fel annak érdekében, hogy 2030-ig lefelezze az átlagos brit bevásárlókosár környezeti hatását.
A szervezet „Kiskereskedők a természetért” című kötelezettségvállalási dokumentumát aláírva a Lidl a Co-op, az M&S, a Sainsbury’s, a Tesco és a Waitrose áruházláncokhoz csatlakozott, és így már az Egyesült Királyság élelmiszerpiacának 60%-a dolgozik együtt a WWF-fel a cél eléréséért.
A Lidl amellett, hogy a légkör maximum 1,5 fokos felmelegedését elősegítő nettó zéró célokat tűzött ki minden területen, csatlakozik a WWF ellátási lánc kibocsátásának csökkentésére összpontosító kiskereskedői éghajlatvédelmi akciójához is.
A cikk a Trade magazin 2023/4. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Eredményes évet zárt a PENNY – Központban a vásárlói élmény és a fenntartható megoldások
A PENNY Magyarország a kiskereskedelmi szektor meghatározó szereplőjeként a kihívások…
Tovább olvasom >Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >Csendes offenzívában a sajátmárkák az európai élelmiszerboltok polcain
A sajátmárkák lassan, de biztosan lépnek ki a másodhegedűs szerepből:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Európai terjeszkedésre készül a 7-Eleven
Stratégiai terjeszkedésre készül Európában a világ legnagyobb kényelmi üzletlánca, a…
Tovább olvasom >