A WWF-fel együttműködve csökkenti a Lidl környezeti hatását
A diszkontláncok közül elsőként a Lidl kezdett együttműködésbe a WWF-fel annak érdekében, hogy 2030-ig lefelezze az átlagos brit bevásárlókosár környezeti hatását.
A szervezet „Kiskereskedők a természetért” című kötelezettségvállalási dokumentumát aláírva a Lidl a Co-op, az M&S, a Sainsbury’s, a Tesco és a Waitrose áruházláncokhoz csatlakozott, és így már az Egyesült Királyság élelmiszerpiacának 60%-a dolgozik együtt a WWF-fel a cél eléréséért.
A Lidl amellett, hogy a légkör maximum 1,5 fokos felmelegedését elősegítő nettó zéró célokat tűzött ki minden területen, csatlakozik a WWF ellátási lánc kibocsátásának csökkentésére összpontosító kiskereskedői éghajlatvédelmi akciójához is.
A cikk a Trade magazin 2023/4. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
A legnagyobb értékeinket pazaroljuk el – a Lidl így tesz ellene
Az idei Global Risk Report alapján 2035-re a negyedik legnagyobb…
Tovább olvasom >Olimpikonnal társulva bővíti fehérjekínálatát a Lidl Írországban
A Lidl Ireland az olimpikon és kétszeres Európa-bajnok David Gillickkel…
Tovább olvasom >Hagyományok és újragondolt receptek
A húsvét nemcsak a tavasz és az újjászületés ünnepe, hanem…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vakrepülés?
Ne értse félre senki, nem a repülőrajtnak kívánok ellentmondani, sosem…
Tovább olvasom >Mit tanulhat egy cégvezető a világ végén? Interjú Müller Kornéllal, a Törley Pezsgőpincészet ügyvezetőjével
Tele van különleges utazási tervekkel, és egészen elképesztő helyekre jutott…
Tovább olvasom >