A Walmart adatszolgáltató partnereként lép az amerikai piacra a Brandbank, a Nielsen csoport tagja
Egyre gyarapszik az online vásárlók száma, így elengedhetetlenné vált, hogy a webshopok oldalain szereplő termékek képei és adatai elérhetőek és pontosak legyenek, és ezáltal növeljék a vásárlási kedvet és elkötelezettséget. A Nielsen napjainkban jelentette be a Brandbank bevezetését az Egyesült Államok FMCG és kereskedelmi piacán, mint a Wallmart hivatalos tartalomszolgáltatóját.
Az Európában és Ázsiában is jól bevált Brandbank szolgáltatások versenyelőnyt biztosítanak a vállalat számára az Egyesült Államok piacán is. Mára a Brandbank több mint 200 nagy kereskedővel és 7000 szállítóval dolgozik világszerte. 5 év alatt 10 országban vetette meg lábát, és most az Egyesült Államokban telepszik meg. A Nielsen ügyfelei számára a Brandbank digitális tartalmakat rögzít, kezel és eloszt a beszállítók nevében, figyelembe véve a Wallmart speciális adat igényeit (Walmart Enterprise Spec).
A Brandbank, a Walmart egyik adatszolgáltató tagjaként magas minőségű tartalombiztosításával segíti a cég ún. omni-channel (összcsatornás) stratégiájának bevezetését.A Walmart a Brandbank gazdag adatbankjában található kiváló minőségű termékfotók és -adatok felhasználásával alakítja ki online termékválasztékát a hagyományos boltokhoz hasonlóan.
„A jó minőségű terméktartalom elengedhetetlen a Wallmart számára, mivel a vásárlóink egyre inkább keresik a termékinformációkat, akármilyen felületen is vásárolnak – boltban, online vagy mobilon. Azon dolgozunk, hogy a világ legnagyobb termékkatalógusát hozzuk létre, mely több tízmillió terméket tartalmaz. Több ügyféllel is dolgozunk ezen a projekten, és örömünkre szolgál, hogy a Brandbank is közéjük tartozik.” – Ram Rampalli, Global Head of Content Acquisition, Walmart Stores, Inc
„A Brandbanknél hiszünk abban, hogy a tartalommenedzsment alapvető szükséglet a többcsatornás értékesítésben, mivel az e-kereskedelem egyre nagyobb bevételi forrássá válik a kereskedők életében.” – mondja Rob Tarrent, a Brandbank Igazgatója. „A Brandbank abban segít, hogy a sok beszállítótól származó termékek adatai a megfelelő időben, a megfelelő helyre kerüljenek. „Mi a teljes folyamatot a termék adatok rögzítésétől, a termék kezelésen át, egészen az elosztásig egy helyen kezeljük. Egy termékminta beküldésére van csupán szükségünk, a többit intézzük, hogy ügyfeleink e-kereskedelme jobban teljesítsen, és a vevőknek is nagyobb vásárlói élményben legyen részük.”
„Nagy örömünkre szolgál, hogy a jól működő szolgáltatásunkat kitejeszthetjük az Egyesült Államokra is, együtt dolgozhatunk a Wallmart kereskedelmi lánccal, és mi lehetünk az elsődleges tartalomszolgáltatójuk.” – tette hozzá Josh Goldman, Senior Vice President, Digital Retail Practice a Nielsen csoportnál. „ Reméljük, hogy hamarosan más ügyfelek is igénybe veszik, és élvezhetik előnyét a Branbank által nyújtott szolgáltatásnak!”
Az Egyesült Államok piacára való belépés, a Nielsen éves „Consumer 360” Konferenciáján, Las Vegas-ban került bejelentésre. Az új szolgáltatás már elérhető a teljes Egyesült Államok piacán, szállítók és kereskedők részére egyaránt.
Kapcsolódó cikkeink
Az AI hatása Észak-Amerikában 2030-ra elérheti az 1,6 ezer milliárd dollárt
A kiskereskedők eltérő mértékben bár, de profitálhatnak a mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >A bővülő transzferár-követelményeket idén bírságemelkedés is követi
Az elmúlt két évben több jelentős változás lépett hatályba a…
Tovább olvasom >Készülhetnek a gazdák az Egységes Kérelem és az eGN parcella adatainak szinkronizálására
Idén is lehetővé teszi az Egységes Kérelem adatainak automatikus betöltését…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >