A Walmart adatszolgáltató partnereként lép az amerikai piacra a Brandbank, a Nielsen csoport tagja
Egyre gyarapszik az online vásárlók száma, így elengedhetetlenné vált, hogy a webshopok oldalain szereplő termékek képei és adatai elérhetőek és pontosak legyenek, és ezáltal növeljék a vásárlási kedvet és elkötelezettséget. A Nielsen napjainkban jelentette be a Brandbank bevezetését az Egyesült Államok FMCG és kereskedelmi piacán, mint a Wallmart hivatalos tartalomszolgáltatóját.
Az Európában és Ázsiában is jól bevált Brandbank szolgáltatások versenyelőnyt biztosítanak a vállalat számára az Egyesült Államok piacán is. Mára a Brandbank több mint 200 nagy kereskedővel és 7000 szállítóval dolgozik világszerte. 5 év alatt 10 országban vetette meg lábát, és most az Egyesült Államokban telepszik meg. A Nielsen ügyfelei számára a Brandbank digitális tartalmakat rögzít, kezel és eloszt a beszállítók nevében, figyelembe véve a Wallmart speciális adat igényeit (Walmart Enterprise Spec).
A Brandbank, a Walmart egyik adatszolgáltató tagjaként magas minőségű tartalombiztosításával segíti a cég ún. omni-channel (összcsatornás) stratégiájának bevezetését.A Walmart a Brandbank gazdag adatbankjában található kiváló minőségű termékfotók és -adatok felhasználásával alakítja ki online termékválasztékát a hagyományos boltokhoz hasonlóan.
„A jó minőségű terméktartalom elengedhetetlen a Wallmart számára, mivel a vásárlóink egyre inkább keresik a termékinformációkat, akármilyen felületen is vásárolnak – boltban, online vagy mobilon. Azon dolgozunk, hogy a világ legnagyobb termékkatalógusát hozzuk létre, mely több tízmillió terméket tartalmaz. Több ügyféllel is dolgozunk ezen a projekten, és örömünkre szolgál, hogy a Brandbank is közéjük tartozik.” – Ram Rampalli, Global Head of Content Acquisition, Walmart Stores, Inc
„A Brandbanknél hiszünk abban, hogy a tartalommenedzsment alapvető szükséglet a többcsatornás értékesítésben, mivel az e-kereskedelem egyre nagyobb bevételi forrássá válik a kereskedők életében.” – mondja Rob Tarrent, a Brandbank Igazgatója. „A Brandbank abban segít, hogy a sok beszállítótól származó termékek adatai a megfelelő időben, a megfelelő helyre kerüljenek. „Mi a teljes folyamatot a termék adatok rögzítésétől, a termék kezelésen át, egészen az elosztásig egy helyen kezeljük. Egy termékminta beküldésére van csupán szükségünk, a többit intézzük, hogy ügyfeleink e-kereskedelme jobban teljesítsen, és a vevőknek is nagyobb vásárlói élményben legyen részük.”
„Nagy örömünkre szolgál, hogy a jól működő szolgáltatásunkat kitejeszthetjük az Egyesült Államokra is, együtt dolgozhatunk a Wallmart kereskedelmi lánccal, és mi lehetünk az elsődleges tartalomszolgáltatójuk.” – tette hozzá Josh Goldman, Senior Vice President, Digital Retail Practice a Nielsen csoportnál. „ Reméljük, hogy hamarosan más ügyfelek is igénybe veszik, és élvezhetik előnyét a Branbank által nyújtott szolgáltatásnak!”
Az Egyesült Államok piacára való belépés, a Nielsen éves „Consumer 360” Konferenciáján, Las Vegas-ban került bejelentésre. Az új szolgáltatás már elérhető a teljes Egyesült Államok piacán, szállítók és kereskedők részére egyaránt.
Kapcsolódó cikkeink
Megerősíti az Aldi US alacsony árakra vonatkozó ígéretét
Diszkontmodellje által kínált alacsony árainak vonzerejét helyezi előtérbe az Aldi…
Tovább olvasom >A Walmart az 50 legjobb globális kiskereskedő éves rangsorának élén
Két amerikai székhelyű kiskereskedelmi óriás áll az 50 legjobb globális…
Tovább olvasom >Ismét javítások történtek az eGN-rendszerben
A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) tájékoztatja az elektronikus gazdálkodási napló…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Danone negyedéves bevétele
A Danone francia élelmiszer- és italgyártó bevétele éves szinten 2,5…
Tovább olvasom >BlokkParádé április végéig a Rossmannál
A Rossmann üzletekben és az Online Drogériában történő áprilisi vásárlásaiddal…
Tovább olvasom >Hiába fontos, csak gyorsan le akarjuk tudni a munkahelyi étkezést
A magyarok többsége tisztában van vele, hogy a napközbeni étkezés…
Tovább olvasom >