A Walmart adatszolgáltató partnereként lép az amerikai piacra a Brandbank, a Nielsen csoport tagja
Egyre gyarapszik az online vásárlók száma, így elengedhetetlenné vált, hogy a webshopok oldalain szereplő termékek képei és adatai elérhetőek és pontosak legyenek, és ezáltal növeljék a vásárlási kedvet és elkötelezettséget. A Nielsen napjainkban jelentette be a Brandbank bevezetését az Egyesült Államok FMCG és kereskedelmi piacán, mint a Wallmart hivatalos tartalomszolgáltatóját.
Az Európában és Ázsiában is jól bevált Brandbank szolgáltatások versenyelőnyt biztosítanak a vállalat számára az Egyesült Államok piacán is. Mára a Brandbank több mint 200 nagy kereskedővel és 7000 szállítóval dolgozik világszerte. 5 év alatt 10 országban vetette meg lábát, és most az Egyesült Államokban telepszik meg. A Nielsen ügyfelei számára a Brandbank digitális tartalmakat rögzít, kezel és eloszt a beszállítók nevében, figyelembe véve a Wallmart speciális adat igényeit (Walmart Enterprise Spec).
A Brandbank, a Walmart egyik adatszolgáltató tagjaként magas minőségű tartalombiztosításával segíti a cég ún. omni-channel (összcsatornás) stratégiájának bevezetését.A Walmart a Brandbank gazdag adatbankjában található kiváló minőségű termékfotók és -adatok felhasználásával alakítja ki online termékválasztékát a hagyományos boltokhoz hasonlóan.
„A jó minőségű terméktartalom elengedhetetlen a Wallmart számára, mivel a vásárlóink egyre inkább keresik a termékinformációkat, akármilyen felületen is vásárolnak – boltban, online vagy mobilon. Azon dolgozunk, hogy a világ legnagyobb termékkatalógusát hozzuk létre, mely több tízmillió terméket tartalmaz. Több ügyféllel is dolgozunk ezen a projekten, és örömünkre szolgál, hogy a Brandbank is közéjük tartozik.” – Ram Rampalli, Global Head of Content Acquisition, Walmart Stores, Inc
„A Brandbanknél hiszünk abban, hogy a tartalommenedzsment alapvető szükséglet a többcsatornás értékesítésben, mivel az e-kereskedelem egyre nagyobb bevételi forrássá válik a kereskedők életében.” – mondja Rob Tarrent, a Brandbank Igazgatója. „A Brandbank abban segít, hogy a sok beszállítótól származó termékek adatai a megfelelő időben, a megfelelő helyre kerüljenek. „Mi a teljes folyamatot a termék adatok rögzítésétől, a termék kezelésen át, egészen az elosztásig egy helyen kezeljük. Egy termékminta beküldésére van csupán szükségünk, a többit intézzük, hogy ügyfeleink e-kereskedelme jobban teljesítsen, és a vevőknek is nagyobb vásárlói élményben legyen részük.”
„Nagy örömünkre szolgál, hogy a jól működő szolgáltatásunkat kitejeszthetjük az Egyesült Államokra is, együtt dolgozhatunk a Wallmart kereskedelmi lánccal, és mi lehetünk az elsődleges tartalomszolgáltatójuk.” – tette hozzá Josh Goldman, Senior Vice President, Digital Retail Practice a Nielsen csoportnál. „ Reméljük, hogy hamarosan más ügyfelek is igénybe veszik, és élvezhetik előnyét a Branbank által nyújtott szolgáltatásnak!”
Az Egyesült Államok piacára való belépés, a Nielsen éves „Consumer 360” Konferenciáján, Las Vegas-ban került bejelentésre. Az új szolgáltatás már elérhető a teljes Egyesült Államok piacán, szállítók és kereskedők részére egyaránt.
Kapcsolódó cikkeink
ISM 2025: A snack- és édesipar globális találkozóhelye
Idén február 2 és 5 között újfent Kölnben adtak találkozót…
Tovább olvasom >Ön itt áll! – A nap képe
A Walmart áruházi GPS-e a részlegek és termékek elhelyezése mellett…
Tovább olvasom >A portugál fogyasztók túlnyomó többsége továbbra is szereti a fizikai boltokat
Bár a portugál fogyasztók 22%-a vásárol online, túlnyomórészt továbbra is…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >