A Visa vezető közösségi médiahálózatokon keresztül is elérhetővé teszi a fizetést
Globálisan bővíti peer-to-peer fizetési megoldását a Visa Europe, és a fastacash-sel együttműködve vezető közösségi médiahálózatokon keresztül is elérhetővé teszi a fizetést – jelentette be a nemzetközi kártyatársaság kedden.
A Visa Europe Visa Direct – korábbi nevén Visa Personal Payments – szolgáltatása lehetővé teszi a Visa kártyabirtokosoknak a gyors és biztonságos, különféle pénznemekben történő pénzküldést mindössze egyetlen mobiltelefonszám segítségével. A nyártól elérhető, kiterjesztett Visa Direct szolgáltatás 20 nyelven érkezik, és többféle pénznemet támogat.
A Visa Direct segítségével történő peer-to-peer fizetéshez a felhasználóknak egy mobiltelefonos alkalmazásra vagy egyéb, saját bankjuk által biztosított felhasználói interfészre van szükségük, ezután megadják az elutalni kívánt összeget, és kiválasztják a küldési csatornát: ez lehet egy telefonszám, vagy – hamarosan a fastacash segítségével – egy közösségimédia-platform. Ezt követően a felhasználóknak már csak ki kell választaniuk, hogy kinek küldik a pénzt, aki ezután értesítést kap a fizetésről.
A 2012-ben Szingapúrban bejegyzett fastacash globális platformot kínál, amely lehetővé teszi a felhasználóknak, hogy értéket (pénzt és egyéb tokenértékeket) küldhessenek digitális tartalmak (fénykép, videó, hangfájl, üzenet) kíséretében olyan közösségi hálózatokon, mint a Facebook, a Twitter, a WhatsApp és a LinkedIn, valamint üzenetküldő platformokon keresztül.
A Visa Europe a Visa Direct megoldás demó verzióját a barcelonai Mobile World Congress-en mutatja be, március 2-5. között.
Európában több mint 500 millió Visa-kártya van forgalomban, és minden 6 euróból 1 eurót azzal költenek el. Éves szinten az összesített Visa-kártyás költés meghaladja a 2000 milliárd eurót, ebből a POS-költések értéke 1500 milliárd euró. Európában a Visa Personal Payments szolgáltatással eddig több mint 200 ezer felhasználó összesen 43 millió eurót küldött 2013. márciusi bevezetése óta. (MTI)
1
Kapcsolódó cikkeink
Magazin: Megvannak az első Fenntarthatóság Szimbóluma verseny nyertesei
A Trade magazin először hirdette meg a Fenntarthatóság Szimbóluma pályázatot.…
Tovább olvasom >A Visa Europe a piaci átlag felett növekedett Magyarországon
A Visa Europe 2015-ben európai szinten és Magyarországon is nagyon…
Tovább olvasom >Visa: egyre gyakrabban használják a magyarok bankkártyáikat
Magyarországon is egyre inkább előtérbe kerül a kártyás fizetés a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >