A versenyfenyegetettséget elemzi a dunnhumby és a Placer.ai új AI-alapú eszköze
Új AI-eszközt alkotott a dunnhumby és a Placer.ai, amely képes a kiskereskedők versenyfenyegetettségét értékelni, és információval szolgál arról, hogy a vásárlók számára mely jellemzőik jelentenek vonzerőt földrajzi, lánc- és üzletszinten.
A cikk a Trade magazin 2024/10. lapszámában olvasható.
A Competitive Threat Evaluator néhány hónappal azután jelent meg, hogy a két vállalat bejelentette, bővítik partnerségüket annak érdekében, hogy új, a Placer.ai helyadataival támogatott dunnhumby-insightokat mutassanak be.
Az új eszköz segítségével feltárható, mely láncok jelentik a legnagyobb fenyegetettséget rövid és hosszú távon; adott láncnak mely üzletei a legsérülékenyebbek a verseny szempontjából; de rálátást enged az ár, a promóció, a hűségprogramok, a szortiment, az élmény, a minőség, a gyorsaság és a kényelem terén megjelenő veszélyekre is.
A dunnhumby szerint a versenyfenyegetésekre reagálva a kereskedők hatékonyabban tudják erőforrásaikat allokálni, de az eszköz segíthet megalapozott döntést hozni az új üzletlokációkról, és lehetővé teszi az új piacokon történő gyors felzárkózást is.
A Competitor Threat Evaluator láncszintű insightokat kínál, amelyek révén az élelmiszer-kereskedők a fenyegetettségi szint szempontjából rangsorolhatják versenytársaikat. A felhasználók a lánc minden egyes üzletét rangsoroló üzletszintű insightokra is ráláthatnak. //
Kapcsolódó cikkeink
Már a magyar vállalatokat is mesterséges intelligenciával támadják
A vállalatokat célzó digitális támadások egyik legújabb eszközévé vált a…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligencia segíti a parkolóhelykeresést a Yettel alkalmazásban
A belvárosi parkolóhely keresése gyakran időigényes és frusztráló feladat, amely…
Tovább olvasom >Tízből kilenc fogyasztó már a mesterséges intelligenciára bízza az online keresést
A Bain & Company friss jelentése szerint a fogyasztók 80%-a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spórol, rákeres az interneten, akcióra vadászik – így vásárol Európa 2025-ben
Az európai vásárlók 58 százaléka továbbra sem számít vásárlóerejének javulására…
Tovább olvasom >Hamburgerkép 2025 – így esznek hamburgert a magyarok
Magyarország kedvence egyértelműen a marhahúsos hamburger, lehetőleg sok sajttal, baconnel,…
Tovább olvasom >A trappista sajt fogyasztását ösztönző kampány indult
Az Agrárminisztérium (AM) és az Agrármarketing Centrum (AMC) is csatlakozott…
Tovább olvasom >