A versenyfenyegetettséget elemzi a dunnhumby és a Placer.ai új AI-alapú eszköze
Új AI-eszközt alkotott a dunnhumby és a Placer.ai, amely képes a kiskereskedők versenyfenyegetettségét értékelni, és információval szolgál arról, hogy a vásárlók számára mely jellemzőik jelentenek vonzerőt földrajzi, lánc- és üzletszinten.
A cikk a Trade magazin 2024/10. lapszámában olvasható.
A Competitive Threat Evaluator néhány hónappal azután jelent meg, hogy a két vállalat bejelentette, bővítik partnerségüket annak érdekében, hogy új, a Placer.ai helyadataival támogatott dunnhumby-insightokat mutassanak be.
Az új eszköz segítségével feltárható, mely láncok jelentik a legnagyobb fenyegetettséget rövid és hosszú távon; adott láncnak mely üzletei a legsérülékenyebbek a verseny szempontjából; de rálátást enged az ár, a promóció, a hűségprogramok, a szortiment, az élmény, a minőség, a gyorsaság és a kényelem terén megjelenő veszélyekre is.
A dunnhumby szerint a versenyfenyegetésekre reagálva a kereskedők hatékonyabban tudják erőforrásaikat allokálni, de az eszköz segíthet megalapozott döntést hozni az új üzletlokációkról, és lehetővé teszi az új piacokon történő gyors felzárkózást is.
A Competitor Threat Evaluator láncszintű insightokat kínál, amelyek révén az élelmiszer-kereskedők a fenyegetettségi szint szempontjából rangsorolhatják versenytársaikat. A felhasználók a lánc minden egyes üzletét rangsoroló üzletszintű insightokra is ráláthatnak. //
Kapcsolódó cikkeink
Így lett része a hétköznapoknak a mesterséges intelligencia
A mesterséges intelligencia (AI) ma már szinte észrevétlenül vált a…
Tovább olvasom >Új korszak hajnalán: így készülnek a kiadók a „Google Zero” világára
A Google keresőfelületeinek átalakulása, a mesterséges intelligencia térnyerése és a…
Tovább olvasom >Az AI lehet a fenntartható költségcsökkentés kulcsa
A növekvő költségek és a mind kiélezettebb verseny egyre komolyabb…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >