A versenyfenyegetettséget elemzi a dunnhumby és a Placer.ai új AI-alapú eszköze
Új AI-eszközt alkotott a dunnhumby és a Placer.ai, amely képes a kiskereskedők versenyfenyegetettségét értékelni, és információval szolgál arról, hogy a vásárlók számára mely jellemzőik jelentenek vonzerőt földrajzi, lánc- és üzletszinten.
A cikk a Trade magazin 2024/10. lapszámában olvasható.
A Competitive Threat Evaluator néhány hónappal azután jelent meg, hogy a két vállalat bejelentette, bővítik partnerségüket annak érdekében, hogy új, a Placer.ai helyadataival támogatott dunnhumby-insightokat mutassanak be.
Az új eszköz segítségével feltárható, mely láncok jelentik a legnagyobb fenyegetettséget rövid és hosszú távon; adott láncnak mely üzletei a legsérülékenyebbek a verseny szempontjából; de rálátást enged az ár, a promóció, a hűségprogramok, a szortiment, az élmény, a minőség, a gyorsaság és a kényelem terén megjelenő veszélyekre is.
A dunnhumby szerint a versenyfenyegetésekre reagálva a kereskedők hatékonyabban tudják erőforrásaikat allokálni, de az eszköz segíthet megalapozott döntést hozni az új üzletlokációkról, és lehetővé teszi az új piacokon történő gyors felzárkózást is.
A Competitor Threat Evaluator láncszintű insightokat kínál, amelyek révén az élelmiszer-kereskedők a fenyegetettségi szint szempontjából rangsorolhatják versenytársaikat. A felhasználók a lánc minden egyes üzletét rangsoroló üzletszintű insightokra is ráláthatnak. //
Kapcsolódó cikkeink
Kollár Csaba: „Humanista vagyok, de nagyon szeretem az AI-t” – Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja
Kollár Csaba kibernetikus és jövőkutató szerint, akivel Krizsó Szilvia beszélgetett…
Tovább olvasom >AI-alapú automatát tesztel a Coca-Cola
A Coca-Cola az ausztráliai Sydney repülőterén mutatta be legújabb fejlesztését,…
Tovább olvasom >Háromból két fogyasztó jobb vásárlási élményre számít
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók és az üzleti vezetők…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Ismét csökken a tojás ára a Lidl-ben
Idén másodszor csökkenti az egyik legfontosabb alapélelmiszer árát a Lidl,…
Tovább olvasom >Néhány hónapja van talpra állni az ország legnagyobb, leégett gesztenyeüzemének
Szó szerint a hamvaiból kell újjáélednie szeptember közepére az ország…
Tovább olvasom >