A Veganuár™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc-partnere a Lidl volt
Csatlakozott a Lidl Magyarország a Veganuár™ 2025 kezdeményezéshez, mely arra ösztönöz minél többeket, hogy tegyenek próbát a növényi alapú táplálkozással. A fenntarthatóságot és egészségtudatos táplálkozást zászlajára tűző üzletlánc célja, hogy elérhetőbbé tegye a vásárlók számára a vegán étrend követését.
A cikk a Trade magazin 2025/2-3. lapszámában olvasható.
A Lidl évek óta igyekszik saját márkás vegán kínálatát bővíteni és elérhető áron kínálni. A Vemondo termékcsalád jelenleg több mint 60 állandó és szezonálisan elérhető vegán és vegetáriánus terméket foglal magában. A 2024 januárjában elindított árkedvezményekkel pedig a lánc a növényi alapú élelmiszerek árát az állati eredetű alternatíváékkal igyekszik versenyképessé tenni.
A Veganuár™ 2025 keretében a Lidl extrakedvezményeket kínál a növényi termékek kipróbálásának ösztönzése céljából, így a Lidl Plus alkalmazáson belül például a kihívás iránt érdeklődők hetente két, vegán termékekre szóló kupont kaphatnak.
Tőzsér Judit, a Lidl kommunikációs vezetője kiemelte, hogy januári Veganuár™ jó ösztönző arra, hogy év elején, amikor fogékonyabbak vagyunk az új dolgokra, kipróbáljuk és növeljük étrendünkben a növényi ételek arányát. A Lidlben azonban vegán és vegetáriánus étrendet követők nemcsak januárban, hanem egész évben megtalálják a számukra megfelelő termékeket. //
Kapcsolódó cikkeink
Megszünteti növényi sajtmárkáját a Bel Group
A Bel Group bejelentette, hogy 2024 végéig kivezeti a piacról…
Tovább olvasom >Ugrásszerűen nő az alternatívfehérje-szabadalmak száma
A Good Food Institute a maga nemében első és egyedülálló…
Tovább olvasom >Új növényi italokkal lép be az észak-amerikai és ausztrál piacokra a Veganz
A német növényi alapú élelmiszergyártó, a Veganz Group megállapodást kötött…
Tovább olvasom >További cikkeink
A „zsugorodó termékek” nyomában – Magyarország élen jár a shrinkflation szabályozásban
A DLA Piper legfrissebb jelentése, az International Shrinkflation Guide, átfogó…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Beruházunk, mégsem haladunk
A GKI az elmúlt időszakban átfogó elemzéssorozatot készített a magyar…
Tovább olvasom >Átalakuló ízlés, növekvő kihívások – ilyen sörös évre készülhetünk 2025-ben
Bár 2024-ben 2,8%-kal bővült a hazai sörpiac, 2025 első hónapjai…
Tovább olvasom >