A Veganuár™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc-partnere a Lidl volt

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 02. 20. 15:34

Csatlakozott a Lidl Magyarország a Veganuár™ 2025 kezdeményezéshez, mely arra ösztönöz minél többeket, hogy tegyenek próbát a növényi alapú táplálkozással. A fenntarthatóságot és egészségtudatos táplálkozást zászlajára tűző üzletlánc célja, hogy elérhetőbbé tegye a vásárlók számára a vegán étrend követését.

A cikk a Trade magazin 2025/2-3. lapszámában olvasható.

A Lidl évek óta igyekszik saját márkás vegán kínálatát bővíteni és elérhető áron kínálni. A Vemondo termékcsalád jelenleg több mint 60 állandó és szezonálisan elérhető vegán és vegetáriánus terméket foglal magában. A 2024 januárjában elindított árkedvezményekkel pedig a lánc a növényi alapú élelmiszerek árát az állati eredetű alternatíváékkal igyekszik versenyképessé tenni.

A Veganuár™ 2025 keretében a Lidl extrakedvezményeket kínál a növényi termékek kipróbálásának ösztönzése céljából, így a Lidl Plus alkalmazáson belül például a kihívás iránt érdeklődők hetente két, vegán termékekre szóló kupont kaphatnak.

Tőzsér Judit, a Lidl kommunikációs vezetője kiemelte, hogy januári Veganuár™ jó ösztönző arra, hogy év elején, amikor fogékonyabbak vagyunk az új dolgokra, kipróbáljuk és növeljük étrendünkben a növényi ételek arányát. A Lidlben azonban vegán és vegetáriánus étrendet követők nemcsak januárban, hanem egész évben megtalálják a számukra megfelelő termékeket. //

Kapcsolódó cikkeink