A Veganuár™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc-partnere a Lidl volt
Csatlakozott a Lidl Magyarország a Veganuár™ 2025 kezdeményezéshez, mely arra ösztönöz minél többeket, hogy tegyenek próbát a növényi alapú táplálkozással. A fenntarthatóságot és egészségtudatos táplálkozást zászlajára tűző üzletlánc célja, hogy elérhetőbbé tegye a vásárlók számára a vegán étrend követését.
A cikk a Trade magazin 2025/2-3. lapszámában olvasható.
A Lidl évek óta igyekszik saját márkás vegán kínálatát bővíteni és elérhető áron kínálni. A Vemondo termékcsalád jelenleg több mint 60 állandó és szezonálisan elérhető vegán és vegetáriánus terméket foglal magában. A 2024 januárjában elindított árkedvezményekkel pedig a lánc a növényi alapú élelmiszerek árát az állati eredetű alternatíváékkal igyekszik versenyképessé tenni.
A Veganuár™ 2025 keretében a Lidl extrakedvezményeket kínál a növényi termékek kipróbálásának ösztönzése céljából, így a Lidl Plus alkalmazáson belül például a kihívás iránt érdeklődők hetente két, vegán termékekre szóló kupont kaphatnak.
Tőzsér Judit, a Lidl kommunikációs vezetője kiemelte, hogy januári Veganuár™ jó ösztönző arra, hogy év elején, amikor fogékonyabbak vagyunk az új dolgokra, kipróbáljuk és növeljük étrendünkben a növényi ételek arányát. A Lidlben azonban vegán és vegetáriánus étrendet követők nemcsak januárban, hanem egész évben megtalálják a számukra megfelelő termékeket. //
Kapcsolódó cikkeink
A kígyó éve – Gasztronómiai várakozások
Rejtett lehetőségeket, nagy átalakulásokat, bölcs alkalmazkodást ígér a kínai asztrológia…
Tovább olvasom >Mit tartogat 2025 a magyar lakosság számára?
Hogyan tekintenek a magyarok az új évre? Milyen várakozásokkal vannak…
Tovább olvasom >Az FMCG a legderűlátóbb, de a kereskedelem többsége is jó évet vár
A Randstad 2025 januárjában megjelenő munkaerőpiaci trendkutatása biztató, de helyenként…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >