A vegán táplálkozás új mércéje a tisztaság és a minőség
A BIOrganik Online Kft. több mint két évtizede kezdte meg működését egy viszonylag kicsi, de annál elszántabb vállalkozásként. Indulásukkor még csak biojégkrémeket és zöldségeket kínáltak, mára pedig számos bioalapanyag és vegán, gluténmentes termék található szortimentjükben.
A cikk a Trade magazin 2024/10. lapszámában olvasható.

Szikora Zsolt
ügyvezető
BIOrganik Online
A BIOrganik a kínálat bővítése mellett, a piaci igények figyelemmel kísérése következében alkotta meg a saját gyártású vegán és gluténmentes termékcsaládját, a VeganChefet. „Azért hoztuk létre a VeganChef márkát, mert szerettük volna megmutatni, hogy a vegán étrendet követők is élvezhetik a kulináris ételeket” – mondta Szikora Zsolt, a BIOrganik Online Kft. ügyvezetője. A VeganChef termékek között növényi alapú sajtok, krémsajtok, tejföl és mascarpone is szerepelnek, amelyek ízükben és állagukban is versenybe szállnak hagyományos társaikkal.
A vállalat elkötelezett a fenntarthatóság és a környezettudatosság mellett. Csomagolásaikhoz FSC minősítésű papírtermékeket használnak, az elektromos energia jelentős részét napelemekkel biztosítják, a termékcímkéik előállítása karbonsemleges módon történik, csomagjaikat pedig lebomló, újrahasznosított töltőanyaggal bélelik. „Törekszünk arra, hogy minden egyes tevékenységünkkel a környezetünket óvjuk” – emelte ki az ügyvezető.
A vállalat minőség iránti elhivatottságát tükrözi, hogy csatlakozott a Magyar Termék Nonprofit Kft.-hez. A cég számára fontos, hogy termékei megbízhatóak legyenek, amit a Magyar Termék védjegy használatával tovább erősít. „A Magyar Termék védjegy biztonságot és megbízhatóságot ad a vásárlóknak, ami különösen fontos számunkra” – hangsúlyozta az ügyvezető. A BIOrganik kiemelt fontosságúnak tartja az élelmiszerek tisztaságát, gluténmentességét, ezért kizárólag saját üzemükben állítják elő élelmiszereiket.
A BIOrganik elkötelezettsége a vegán és biotermékek, a környezetvédelem és a minőség iránt biztosítja, hogy a vásárlók továbbra is bizalommal forduljanak hozzájuk, a Magyar Termék védjegy pedig tovább erősíti ezt a bizalmat, hiszen garantálja, hogy a BIOrganik termékei valóban hazai minőséget képviselnek. //
Kapcsolódó cikkeink
Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >A növényi táplálkozással ismerkedtek a Radnóti diákjai
A NÉGYOSZ tavaly novemberben indult OkosFehérje programja újabb állomásához érkezett:…
Tovább olvasom >Szavazz a kedvenc Menteshelyedre, garantált kedvezményekért!
A menteshelyek.hu a paleo, vegán, cukormentes, regenor, tejfehérjementes, laktózmentes, szénhidrát-csökkentett és gluténmentes…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új tulajdonoshoz kerül a Dole amerikai frisszöldség-üzletága
A dublini központú Dole bejelentette, hogy eladta amerikai frisszöldség-üzletágát az…
Tovább olvasom >Új partnerségekkel ad lendületet ESG kezdeményezéseinek a Wolt
Két új stratégiai partnerségről tett bejelentést a finn étel-házhozszállító vállalat,…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával gyorsítja a pénztárakat a Colruyt
Valamennyi kasszájánál bevezeti a belga Colruyt „easy check-out” nevű rendszerét,…
Tovább olvasom >