A vegán táplálkozás új mércéje a tisztaság és a minőség
A BIOrganik Online Kft. több mint két évtizede kezdte meg működését egy viszonylag kicsi, de annál elszántabb vállalkozásként. Indulásukkor még csak biojégkrémeket és zöldségeket kínáltak, mára pedig számos bioalapanyag és vegán, gluténmentes termék található szortimentjükben.
A cikk a Trade magazin 2024/10. lapszámában olvasható.

Szikora Zsolt
ügyvezető
BIOrganik Online
A BIOrganik a kínálat bővítése mellett, a piaci igények figyelemmel kísérése következében alkotta meg a saját gyártású vegán és gluténmentes termékcsaládját, a VeganChefet. „Azért hoztuk létre a VeganChef márkát, mert szerettük volna megmutatni, hogy a vegán étrendet követők is élvezhetik a kulináris ételeket” – mondta Szikora Zsolt, a BIOrganik Online Kft. ügyvezetője. A VeganChef termékek között növényi alapú sajtok, krémsajtok, tejföl és mascarpone is szerepelnek, amelyek ízükben és állagukban is versenybe szállnak hagyományos társaikkal.
A vállalat elkötelezett a fenntarthatóság és a környezettudatosság mellett. Csomagolásaikhoz FSC minősítésű papírtermékeket használnak, az elektromos energia jelentős részét napelemekkel biztosítják, a termékcímkéik előállítása karbonsemleges módon történik, csomagjaikat pedig lebomló, újrahasznosított töltőanyaggal bélelik. „Törekszünk arra, hogy minden egyes tevékenységünkkel a környezetünket óvjuk” – emelte ki az ügyvezető.
A vállalat minőség iránti elhivatottságát tükrözi, hogy csatlakozott a Magyar Termék Nonprofit Kft.-hez. A cég számára fontos, hogy termékei megbízhatóak legyenek, amit a Magyar Termék védjegy használatával tovább erősít. „A Magyar Termék védjegy biztonságot és megbízhatóságot ad a vásárlóknak, ami különösen fontos számunkra” – hangsúlyozta az ügyvezető. A BIOrganik kiemelt fontosságúnak tartja az élelmiszerek tisztaságát, gluténmentességét, ezért kizárólag saját üzemükben állítják elő élelmiszereiket.
A BIOrganik elkötelezettsége a vegán és biotermékek, a környezetvédelem és a minőség iránt biztosítja, hogy a vásárlók továbbra is bizalommal forduljanak hozzájuk, a Magyar Termék védjegy pedig tovább erősíti ezt a bizalmat, hiszen garantálja, hogy a BIOrganik termékei valóban hazai minőséget képviselnek. //
Kapcsolódó cikkeink
20 éves a Magyar Termék – stabil iránytű a hazai FMCG-ben – Benedek Eszter: hogyan épít közösséget és üzleti értéket a védjegyrendszer?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A növényi fehérjeforrások iránti kereslet hajtja a diófélék európai piacát
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kovász- és kombuchamegosztó kampányt indít a Felelős Gasztrohős Alapítvány
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
20 éves a Magyar Termék – stabil iránytű a hazai FMCG-ben – Benedek Eszter: hogyan épít közösséget és üzleti értéket a védjegyrendszer?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KPMG CEO Outlook 2025: Újratervezett bizalom
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Visszatérhet a vasárnapi zárvatartás Európában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

