A vegán táplálkozás új mércéje a tisztaság és a minőség
A BIOrganik Online Kft. több mint két évtizede kezdte meg működését egy viszonylag kicsi, de annál elszántabb vállalkozásként. Indulásukkor még csak biojégkrémeket és zöldségeket kínáltak, mára pedig számos bioalapanyag és vegán, gluténmentes termék található szortimentjükben.
A cikk a Trade magazin 2024/10. lapszámában olvasható.

Szikora Zsolt
ügyvezető
BIOrganik Online
A BIOrganik a kínálat bővítése mellett, a piaci igények figyelemmel kísérése következében alkotta meg a saját gyártású vegán és gluténmentes termékcsaládját, a VeganChefet. „Azért hoztuk létre a VeganChef márkát, mert szerettük volna megmutatni, hogy a vegán étrendet követők is élvezhetik a kulináris ételeket” – mondta Szikora Zsolt, a BIOrganik Online Kft. ügyvezetője. A VeganChef termékek között növényi alapú sajtok, krémsajtok, tejföl és mascarpone is szerepelnek, amelyek ízükben és állagukban is versenybe szállnak hagyományos társaikkal.
A vállalat elkötelezett a fenntarthatóság és a környezettudatosság mellett. Csomagolásaikhoz FSC minősítésű papírtermékeket használnak, az elektromos energia jelentős részét napelemekkel biztosítják, a termékcímkéik előállítása karbonsemleges módon történik, csomagjaikat pedig lebomló, újrahasznosított töltőanyaggal bélelik. „Törekszünk arra, hogy minden egyes tevékenységünkkel a környezetünket óvjuk” – emelte ki az ügyvezető.
A vállalat minőség iránti elhivatottságát tükrözi, hogy csatlakozott a Magyar Termék Nonprofit Kft.-hez. A cég számára fontos, hogy termékei megbízhatóak legyenek, amit a Magyar Termék védjegy használatával tovább erősít. „A Magyar Termék védjegy biztonságot és megbízhatóságot ad a vásárlóknak, ami különösen fontos számunkra” – hangsúlyozta az ügyvezető. A BIOrganik kiemelt fontosságúnak tartja az élelmiszerek tisztaságát, gluténmentességét, ezért kizárólag saját üzemükben állítják elő élelmiszereiket.
A BIOrganik elkötelezettsége a vegán és biotermékek, a környezetvédelem és a minőség iránt biztosítja, hogy a vásárlók továbbra is bizalommal forduljanak hozzájuk, a Magyar Termék védjegy pedig tovább erősíti ezt a bizalmat, hiszen garantálja, hogy a BIOrganik termékei valóban hazai minőséget képviselnek. //
Kapcsolódó cikkeink
Repül a sült galamb
Mindennapjainkat teszik egyszerűbbé a kényelmi termékek: konyhakészek, mélyfagyasztottak, szárítottak, előfeldolgozottak,…
Tovább olvasom >Édesség helyett gyümölcs – Meglepő akció a foodorától
Szokatlan kampánnyal ünnepelte idén a gyereknapot a foodora: gyümölcs- és zöldségakcióval…
Tovább olvasom >A növényi italokat gyártó Sproudba fektetett a Lantmännen
A svéd agrár-élelmiszeripari vállalat, a Lantmännen mintegy 10%-os részesedést szerzett…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >