A vegán táplálkozás új mércéje a tisztaság és a minőség
A BIOrganik Online Kft. több mint két évtizede kezdte meg működését egy viszonylag kicsi, de annál elszántabb vállalkozásként. Indulásukkor még csak biojégkrémeket és zöldségeket kínáltak, mára pedig számos bioalapanyag és vegán, gluténmentes termék található szortimentjükben.
A cikk a Trade magazin 2024/10. lapszámában olvasható.
A BIOrganik a kínálat bővítése mellett, a piaci igények figyelemmel kísérése következében alkotta meg a saját gyártású vegán és gluténmentes termékcsaládját, a VeganChefet. „Azért hoztuk létre a VeganChef márkát, mert szerettük volna megmutatni, hogy a vegán étrendet követők is élvezhetik a kulináris ételeket” – mondta Szikora Zsolt, a BIOrganik Online Kft. ügyvezetője. A VeganChef termékek között növényi alapú sajtok, krémsajtok, tejföl és mascarpone is szerepelnek, amelyek ízükben és állagukban is versenybe szállnak hagyományos társaikkal.
A vállalat elkötelezett a fenntarthatóság és a környezettudatosság mellett. Csomagolásaikhoz FSC minősítésű papírtermékeket használnak, az elektromos energia jelentős részét napelemekkel biztosítják, a termékcímkéik előállítása karbonsemleges módon történik, csomagjaikat pedig lebomló, újrahasznosított töltőanyaggal bélelik. „Törekszünk arra, hogy minden egyes tevékenységünkkel a környezetünket óvjuk” – emelte ki az ügyvezető.
A vállalat minőség iránti elhivatottságát tükrözi, hogy csatlakozott a Magyar Termék Nonprofit Kft.-hez. A cég számára fontos, hogy termékei megbízhatóak legyenek, amit a Magyar Termék védjegy használatával tovább erősít. „A Magyar Termék védjegy biztonságot és megbízhatóságot ad a vásárlóknak, ami különösen fontos számunkra” – hangsúlyozta az ügyvezető. A BIOrganik kiemelt fontosságúnak tartja az élelmiszerek tisztaságát, gluténmentességét, ezért kizárólag saját üzemükben állítják elő élelmiszereiket.
A BIOrganik elkötelezettsége a vegán és biotermékek, a környezetvédelem és a minőség iránt biztosítja, hogy a vásárlók továbbra is bizalommal forduljanak hozzájuk, a Magyar Termék védjegy pedig tovább erősíti ezt a bizalmat, hiszen garantálja, hogy a BIOrganik termékei valóban hazai minőséget képviselnek. //
Kapcsolódó cikkeink
A növényi alapú jövőért felhagy a hústermékgyártással a Gruppo Tonazzo
Az olasz Gruppo Tonazzo bejelentette, hogy az év végéig felhagy…
Tovább olvasom >Az ökológiai gazdálkodás az agrár-fenntarthatóság kulcsa és vezető modellje
Budapesten találkoztak az ökológiai gazdálkodás nemzetközi és hazai szakemberei a…
Tovább olvasom >Növényi alapú pop-up üzletet nyitott az Impossible Foods Chicagóban
Impossible Quality Meats néven nyitotta meg az Impossible Foods pop-up koncepcióját Chicago Uptown…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >