A vega nyerő!
Ezzel a címmel közös promóciót indított a Tesco áruházakban a Ceres, a Hame, a Green Factory és a Queen of Peas márka.
A vásárlók legalább 2 db, különböző márkájú promóciós termék egyidejű vásárlásával értékes nyereményekhez juthatnak a www.veganyeremenyjatek.hu oldalon.
A nyereményjátékot az online megjelenések mellett hostess promóció is támogatja február folyamán, melyben az érdeklődők meg is kóstolhatják a termékeket az áruházakban.
„Számukra is fontos, hogy a trendeknek megdelelően a vegán életmódba beilleszthető termékek is szerepeljenek kínálatukban” – mondta el Mikos István, a promócióban résztevevő egyik márka, a Ceres Zrt. vállalati igazgatója.
Bódi Krisztina a nyereményjátékot és a hostess promóciót megvalósító ügynökség, a Marketing Art Kft. ügyvezetője hozzátette:
„Örömmel tapasztaljuk, hogy a márkák nyitottak a hostess promóciókra az online megoldások mellett, mert így teljeskörű lehet az értékesítés támogatása”.
A nyereményjáték 02.28-ig tart, a hostess promócióval ez idő alatt 12 Tesco áruházban találkozhatnak az érdeklődők személyesen.
Kapcsolódó cikkeink
Nébih: fehérbabot hívott vissza a Tesco
Rovarirtószer lehetséges jelenléte miatt fehérbabot hívott vissza a forgalomból a…
Tovább olvasom >Nébih: a Tesco is visszahívott kölesgolyót a forgalomból
Szalmonella lehetséges jelenléte miatt a Tesco-Global Zrt. is visszahívott extrudált…
Tovább olvasom >57 millió forint országszerte a helyi fiatalok és közösségek jövőjére: elstartolt a Tesco új pályázati programja
„Start a jövőért” néven indult útjára október 14-én a Tesco…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >