A vega nyerő!
Ezzel a címmel közös promóciót indított a Tesco áruházakban a Ceres, a Hame, a Green Factory és a Queen of Peas márka.
A vásárlók legalább 2 db, különböző márkájú promóciós termék egyidejű vásárlásával értékes nyereményekhez juthatnak a www.veganyeremenyjatek.hu oldalon.
A nyereményjátékot az online megjelenések mellett hostess promóció is támogatja február folyamán, melyben az érdeklődők meg is kóstolhatják a termékeket az áruházakban.
„Számukra is fontos, hogy a trendeknek megdelelően a vegán életmódba beilleszthető termékek is szerepeljenek kínálatukban” – mondta el Mikos István, a promócióban résztevevő egyik márka, a Ceres Zrt. vállalati igazgatója.
Bódi Krisztina a nyereményjátékot és a hostess promóciót megvalósító ügynökség, a Marketing Art Kft. ügyvezetője hozzátette:
„Örömmel tapasztaljuk, hogy a márkák nyitottak a hostess promóciókra az online megoldások mellett, mert így teljeskörű lehet az értékesítés támogatása”.
A nyereményjáték 02.28-ig tart, a hostess promócióval ez idő alatt 12 Tesco áruházban találkozhatnak az érdeklődők személyesen.
Kapcsolódó cikkeink
Már javában tart a dinnyeszezon a Tescónál
A Tesco évről évre jelentős mennyiségű magyar görögdinnyével látja el…
Tovább olvasom >Zöldülő tányérok és poharak
A növényi termékek nemcsak egy meghatározott célcsoportnak szólnak, hanem egyre…
Tovább olvasom >A MAVEG meghívására újra hazánkba jön Melanie Joy
Újfent Magyarországra látogat az egyik legismertebb vegán aktivista, a Harvard…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gulyáságyúval és tacskófutammal indul a food truck szezon
Több száz éves „food truckok” érkeznek a Kincsem Parkba –…
Tovább olvasom >Táblás KitKat csokoládékat dob piacra a Nestlé Romániában
A Nestlé új, 99 grammos KitKat táblás csokoládékat vezetett be…
Tovább olvasom >Fókuszban a fenntarthatóság: indul a Generali EnterPrize pályázata a 15 milliós pályázati díjért
A Generali Csoport idén három kategóriában hirdeti meg a kis- és középvállalkozások…
Tovább olvasom >