A vega nyerő!
Ezzel a címmel közös promóciót indított a Tesco áruházakban a Ceres, a Hame, a Green Factory és a Queen of Peas márka.
A vásárlók legalább 2 db, különböző márkájú promóciós termék egyidejű vásárlásával értékes nyereményekhez juthatnak a www.veganyeremenyjatek.hu oldalon.
A nyereményjátékot az online megjelenések mellett hostess promóció is támogatja február folyamán, melyben az érdeklődők meg is kóstolhatják a termékeket az áruházakban.
„Számukra is fontos, hogy a trendeknek megdelelően a vegán életmódba beilleszthető termékek is szerepeljenek kínálatukban” – mondta el Mikos István, a promócióban résztevevő egyik márka, a Ceres Zrt. vállalati igazgatója.
Bódi Krisztina a nyereményjátékot és a hostess promóciót megvalósító ügynökség, a Marketing Art Kft. ügyvezetője hozzátette:
„Örömmel tapasztaljuk, hogy a márkák nyitottak a hostess promóciókra az online megoldások mellett, mert így teljeskörű lehet az értékesítés támogatása”.
A nyereményjáték 02.28-ig tart, a hostess promócióval ez idő alatt 12 Tesco áruházban találkozhatnak az érdeklődők személyesen.
Kapcsolódó cikkeink
Új típusú eladáshelyi hirdetőeszközt vezet be Magyarországon a Tesco
A Tesco június 21-én, a kiskereskedelmi ügyféladatokat elemző dunnhumby-val közösen…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >Növekedett a kereskedelem és az FMCG vonzereje a munkavállalók körében
Április 25-én 11. alkalommal hirdette ki a Randstad Magyarország legnépszerűbb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >