A vásárlók szeretik a luxus utánzatokat
A hamis áruk forgalma több millió dolláros károkat okoz a luxustermékekkel forgalmazó Louis Vuitton (LV) számára.
A hamisítók elleni küzdelemre az LV egy 40 fős szellemitulajdon-védelmi
osztályt, hamisítás elleni kommandót állított föl és a vállalat irodáiban, –
Párizsban, Tokióban, Szöulban, Hongkongban, Sanghajban, New Yorkban és Buenos
Airesben – és itt 200 termékvédelmi ügynök, nyomozó és ügyvéd dolgozik a csalók
megfékezésén.
A Davenport Lyons felmérése szerint a vásárlóknál az
utánzatvásárlás hajlandósága egyre magasabb, a britek például megszállottan
vásárolják a hamis és olcsó divatcikkeket. A kétezer fő válaszain alapuló
felmérés szerint a legtöbb utánzat az LV a Gucci és a Burberry termékeiből van a
piacon.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >Gyümölcslékoncentrátum-gyártót vásárolt az Eckes-Granini Németországban
Európa egyik vezető gyümölcslégyártója, az Eckes-Granini megvásárolta Németországban a gyümölcsital-koncentrátumok…
Tovább olvasom >