A vásárlók szeretik a luxus utánzatokat
A hamis áruk forgalma több millió dolláros károkat okoz a luxustermékekkel forgalmazó Louis Vuitton (LV) számára.
A hamisítók elleni küzdelemre az LV egy 40 fős szellemitulajdon-védelmi
osztályt, hamisítás elleni kommandót állított föl és a vállalat irodáiban, –
Párizsban, Tokióban, Szöulban, Hongkongban, Sanghajban, New Yorkban és Buenos
Airesben – és itt 200 termékvédelmi ügynök, nyomozó és ügyvéd dolgozik a csalók
megfékezésén.
A Davenport Lyons felmérése szerint a vásárlóknál az
utánzatvásárlás hajlandósága egyre magasabb, a britek például megszállottan
vásárolják a hamis és olcsó divatcikkeket. A kétezer fő válaszain alapuló
felmérés szerint a legtöbb utánzat az LV a Gucci és a Burberry termékeiből van a
piacon.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A KPMG idén is megkérdezte a vezérigazgatókat: szaporodtak a kihívások, a vezetők borúlátóbbak, mint egy éve ilyenkor
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Élelmezési világnap 2025 – 80 éves a FAO
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Lex trappistsa – lex uborka
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >