A vásárlók szeretik a luxus utánzatokat
A hamis áruk forgalma több millió dolláros károkat okoz a luxustermékekkel forgalmazó Louis Vuitton (LV) számára.
A hamisítók elleni küzdelemre az LV egy 40 fős szellemitulajdon-védelmi
osztályt, hamisítás elleni kommandót állított föl és a vállalat irodáiban, –
Párizsban, Tokióban, Szöulban, Hongkongban, Sanghajban, New Yorkban és Buenos
Airesben – és itt 200 termékvédelmi ügynök, nyomozó és ügyvéd dolgozik a csalók
megfékezésén.
A Davenport Lyons felmérése szerint a vásárlóknál az
utánzatvásárlás hajlandósága egyre magasabb, a britek például megszállottan
vásárolják a hamis és olcsó divatcikkeket. A kétezer fő válaszain alapuló
felmérés szerint a legtöbb utánzat az LV a Gucci és a Burberry termékeiből van a
piacon.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Legalább 16 százalékos drágulást érez a fiatalok fele
Átlagosan 19 százalékos inflációt érzékeltek a fiatalok idén februárban, de…
Tovább olvasom >Bővülő élelmiszer-termelési kapacitás: mintegy 1,9 milliárd forintot fordít üzemei fejlesztésére 2025-ben a SPAR Magyarország
A gyártási kapacitását jelentős mértékben megnövelő berendezésekkel bővíti idén a…
Tovább olvasom >OKSZ: az árrésstop elérte a kívánt hatást, ki lehet vezetni
Az árrésstopban érintett élelmiszerek átlagos kosárértéke egyértelműen csökkent a rendelkezés…
Tovább olvasom >