A vásárlók szeretik a luxus utánzatokat

Szerző: trademagazin Dátum: 2007. 07. 26. 00:00

A hamis áruk forgalma több millió dolláros károkat okoz a luxustermékekkel forgalmazó Louis Vuitton (LV) számára.

A hamisítók elleni küzdelemre az LV egy 40 fős szellemitulajdon-védelmi
osztályt, hamisítás elleni kommandót állított föl és a vállalat irodáiban, –
Párizsban, Tokióban, Szöulban, Hongkongban, Sanghajban, New Yorkban és Buenos
Airesben – és itt 200 termékvédelmi ügynök, nyomozó és ügyvéd dolgozik a csalók
megfékezésén.
A Davenport Lyons felmérése szerint a vásárlóknál az
utánzatvásárlás hajlandósága egyre magasabb, a britek például megszállottan
vásárolják a hamis és olcsó divatcikkeket. A kétezer fő válaszain alapuló
felmérés szerint a legtöbb utánzat az LV a Gucci és a Burberry termékeiből van a
piacon.

Kapcsolódó cikkeink