A tudatos táplálkozásra hívja fel a figyelmet a Netto Marken
Tavaly év elején 580 ezren döntöttek úgy Németországban, hogy egy hónapon át nem fogyasztanak húst, a Statista 2020-as felmérése szerint pedig a vegánok száma már meghaladja az egymilliót. Egyre többek számára fontos tehát az országban a tudatos és fenntartható táplálkozás. „Fenntarthatóbban az új évbe” kampányával a Netto Marken ebben kívánja vásárlóit támogatni.
A diszkontlánc januárban vegán termékek – így húshelyettesítők – széles választékával fókuszált a vegán életmódra, a kampányt február 21. és március 5. között megismételte. A márkázott termékek mellett számos saját márkás (BioBio és Vehappy) vegán és vegetáriánus termék is kerül a polcokra.
A lánc üzleteiben mintegy 350 vegetáriánus és vegán alternatíva kapható az év minden napján, melyek egy része ráadásul bio minősítésű.
Kapcsolódó cikkeink
Zöldülő tányérok és poharak
A növényi termékek nemcsak egy meghatározott célcsoportnak szólnak, hanem egyre…
Tovább olvasom >Újra növekedési pályán a biopiac
A globális biopiac 2023-ban újra növekedési pályára állt, elérve a…
Tovább olvasom >A MAVEG meghívására újra hazánkba jön Melanie Joy
Újfent Magyarországra látogat az egyik legismertebb vegán aktivista, a Harvard…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szerbiában terjeszkedik az észak-macedón Stokomak
A macedóniai székhelyű Stokomak diszkontlánc hivatalosan is belépett a szerbiai…
Tovább olvasom >Új formákkal és új külsővel tér vissza a Barilla Al Bronzo az USA-ba
A Barilla bejelentette, hogy az Egyesült Államokban újra kapható lesz…
Tovább olvasom >Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >