A tudatos táplálkozásra hívja fel a figyelmet a Netto Marken
Tavaly év elején 580 ezren döntöttek úgy Németországban, hogy egy hónapon át nem fogyasztanak húst, a Statista 2020-as felmérése szerint pedig a vegánok száma már meghaladja az egymilliót. Egyre többek számára fontos tehát az országban a tudatos és fenntartható táplálkozás. „Fenntarthatóbban az új évbe” kampányával a Netto Marken ebben kívánja vásárlóit támogatni.
A diszkontlánc januárban vegán termékek – így húshelyettesítők – széles választékával fókuszált a vegán életmódra, a kampányt február 21. és március 5. között megismételte. A márkázott termékek mellett számos saját márkás (BioBio és Vehappy) vegán és vegetáriánus termék is kerül a polcokra.
A lánc üzleteiben mintegy 350 vegetáriánus és vegán alternatíva kapható az év minden napján, melyek egy része ráadásul bio minősítésű.
Kapcsolódó cikkeink
A növényi alapú jövőért felhagy a hústermékgyártással a Gruppo Tonazzo
Az olasz Gruppo Tonazzo bejelentette, hogy az év végéig felhagy…
Tovább olvasom >Megnőtt a vegán ételek iránti kereslet a brit reptereken
Az Egyesült Királyság legnagyobb, a London Stansted, az East Midlands…
Tovább olvasom >Sok sót tartalmaznak és drágák az új generációs növényi alapú húsok
Míg a növényi alapú húshelyettesítők nagy többsége a hússal szemben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >