A tudatos táplálkozásra hívja fel a figyelmet a Netto Marken
Tavaly év elején 580 ezren döntöttek úgy Németországban, hogy egy hónapon át nem fogyasztanak húst, a Statista 2020-as felmérése szerint pedig a vegánok száma már meghaladja az egymilliót. Egyre többek számára fontos tehát az országban a tudatos és fenntartható táplálkozás. „Fenntarthatóbban az új évbe” kampányával a Netto Marken ebben kívánja vásárlóit támogatni.
A diszkontlánc januárban vegán termékek – így húshelyettesítők – széles választékával fókuszált a vegán életmódra, a kampányt február 21. és március 5. között megismételte. A márkázott termékek mellett számos saját márkás (BioBio és Vehappy) vegán és vegetáriánus termék is kerül a polcokra.
A lánc üzleteiben mintegy 350 vegetáriánus és vegán alternatíva kapható az év minden napján, melyek egy része ráadásul bio minősítésű.
Kapcsolódó cikkeink
A MAVEG meghívására újra hazánkba jön Melanie Joy
Újfent Magyarországra látogat az egyik legismertebb vegán aktivista, a Harvard…
Tovább olvasom >Újévi fogadalmak: két hónapnyi lendület
A foodora tapasztalatai azt mutatják, hogy az év eleji ételrendelésekre…
Tovább olvasom >Megduplázódhat a vegán állateledelek globális piaca 2034-re
Egyre több gazdi ismeri fel a növényi alapú étrend előnyeit…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >