A tudatos táplálkozásra hívja fel a figyelmet a Netto Marken
Tavaly év elején 580 ezren döntöttek úgy Németországban, hogy egy hónapon át nem fogyasztanak húst, a Statista 2020-as felmérése szerint pedig a vegánok száma már meghaladja az egymilliót. Egyre többek számára fontos tehát az országban a tudatos és fenntartható táplálkozás. „Fenntarthatóbban az új évbe” kampányával a Netto Marken ebben kívánja vásárlóit támogatni.
A diszkontlánc januárban vegán termékek – így húshelyettesítők – széles választékával fókuszált a vegán életmódra, a kampányt február 21. és március 5. között megismételte. A márkázott termékek mellett számos saját márkás (BioBio és Vehappy) vegán és vegetáriánus termék is kerül a polcokra.
A lánc üzleteiben mintegy 350 vegetáriánus és vegán alternatíva kapható az év minden napján, melyek egy része ráadásul bio minősítésű.
Kapcsolódó cikkeink
Szép jövő előtt a növényi alapú élelmiszerek piaca
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szárnyalnak a brit Lidl növényi alapú eladásai
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Olcsó ünnepi menüvel készül a Hálaadásra az Aldi az USA-ban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Elindult a termelés a Magna új vecsési üzemében – több száz munkahelyet teremt a beruházás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Mutassa be innovációját a SIRHA Budapest 2026 kiállításon!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ritmusváltás előtt a magyar intermodális forgalom
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

