A tokaji borokat dícséri a New York Times
Háromoldalas, címlapos cikket közölt a tokaji borokról, illetve a Tokaj-hegyaljai borvidékről a patinás The New York Times szombati, július 25-i számának utazási melléklete. A hétvégi melléklet előfizetőinek száma 1,4 millió.
Az újságíró a cikkben a magyar borokat, illetve a borvidéket a francia, olasz és portugál bortermelők boraival hasonlítja össze, valamint érdeklődést felkeltő, színes képekkel csábítja az olvasókat a Tokaj-hegyaljai borvidék meglátogatására.
A nemzeti turisztikai marketingszervezet kiemelt feladatának tekinti a magyar borok népszerűsítését, a hazai borturizmus fellendítését. Ennek érdekében számos marketingeszközt alkalmaz. A bor és gasztronómia a Fesztiválok Évében is kiemelt figyelmet kap a turisztikai kommunikációban. A cikk a Magyar Turizmus Zrt. New York-i képviseletének közreműködésével jött létre – írja a penzcentrum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Gelato Day 2025
13. alkalommal hirdették meg az Európai Kézműves Fagylalt Napját –…
Tovább olvasom >Visit Hungary: Nyíregyházára és Varsányba látogatott az Európai Virágos Városok és Falvak zsűrije
Nyíregyháza és Varsány képviseli Magyarországot az Entente Florale Europe, azaz…
Tovább olvasom >Kötöttfogású késbajnok – A nap videója
Egy „modern” thaiföldi gasztrosport bajnoka: mi lenne, ha a…
Tovább olvasom >