A tokaji borokat dícséri a New York Times
Háromoldalas, címlapos cikket közölt a tokaji borokról, illetve a Tokaj-hegyaljai borvidékről a patinás The New York Times szombati, július 25-i számának utazási melléklete. A hétvégi melléklet előfizetőinek száma 1,4 millió.
Az újságíró a cikkben a magyar borokat, illetve a borvidéket a francia, olasz és portugál bortermelők boraival hasonlítja össze, valamint érdeklődést felkeltő, színes képekkel csábítja az olvasókat a Tokaj-hegyaljai borvidék meglátogatására.
A nemzeti turisztikai marketingszervezet kiemelt feladatának tekinti a magyar borok népszerűsítését, a hazai borturizmus fellendítését. Ennek érdekében számos marketingeszközt alkalmaz. A bor és gasztronómia a Fesztiválok Évében is kiemelt figyelmet kap a turisztikai kommunikációban. A cikk a Magyar Turizmus Zrt. New York-i képviseletének közreműködésével jött létre – írja a penzcentrum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csütörtöktől fogad vendégeket Hévíz legújabb szállodája
Elsősorban a hazai turistákra, valamint a környező országokból érkező vendégekre…
Tovább olvasom >Samponutántöltés – A nap képe
Svéd fenntarthatósági megoldás – ráadásul a felirat szerint a megtakarítás…
Tovább olvasom >Május 17-én minden út a sörfőzdékhez vezet!
Hétvégén, május 17-én, szombaton országos program keretében nyílnak meg az…
Tovább olvasom >