A tévék és a mobiltelefonok lehetnek a Black Friday legnépszerűbb termékei
Várhatóan a tévék és a mobiltelefonok lesznek a legkeresettebbek idén a Black Friday alkalmából meghirdetett akciókon – írja a Világgazdaság nyomán az origo.
A Világgazdaságnak Várkonyi Balázs, az Extreme Digital társalapítója és ügyvezetője kiemelte, hogy az Egyesült Államokban és a Távol-Keleten ilyenkor megszokott 80-90 százalékos kedvezmények Magyarországon legfeljebb a kiegészítő termékek, például a ruházati vagy lakástextil-árucikkek terén képzelhetők el, a legnépszerűbb műszaki cikkeknél viszont a 30-40 százalékos leárazás is megbecsülendő.
Egyes áruházak nem csupán egy napra – ezúttal november 23-ra -, hanem egy egész hétvégére vagy akár egész novemberre akciókat hirdetnek – olvasható a Magyar Hírlapban, amely a Blokk.com becslését ismertetve azt írja, a webforgalom novemberben megközelítheti a 60 milliárd forintot.
A vásárlók pedig együttesen mintegy 15-20 milliárd forintot spórolhatnak meg. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
A Temu és a Shein agresszív marketingstratégiája átrendezi a Black Friday piacot
A Temu és a Shein online marketingkampányai jelentős nehézségeket okoznak a versenytárs kiskereskedők és…
Tovább olvasom >Black Friday: Az egynapos akciótól az egész hónapos vásárlási lázig
A Black Friday, az Egyesült Államokból indult hatalmas leárazási hullám,…
Tovább olvasom >A kézműves vagy a Temu jelző lesz a fa alatt? – felmérést készített a Meska magyar kézműves oldal
A Meska online kézműves piactér felmérése szerint az emberek közel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hódítanak a funkcionális gyümölcslevek a Közel-Keleten
A Közel-Kelet egyre meghatározóbb szereplője a globális gyümölcslépiacnak, ahogy az…
Tovább olvasom >Vasárnapi nyitvatartással erősítene a Carrefour Belgiumban
A Carrefour Belgiumban működő saját üzleteit – 44 szupermarketet és…
Tovább olvasom >Papíralapú kávékapszulákat vezet be a Nespresso Németországban
2025. február 17-től Németország-szerte kaphatók a Nespresso papíralapú kávékapszulái. Az…
Tovább olvasom >