A Tetley 26 millió fontot költ új papírcsomagolásra
A Tetley teamárka új kartoncsomagolás bevezetésével növeli termékei fenntarthatóságát.
A 26 millió fontos beruházással készülő új kartondobozok júniusban kerültek forgalomba a szupermarketekben.
Az új designra való átállással a Tetley csomagolásainak 97%-a többször használható, újrahasznosítható vagy komposztálható és azt a cél szolgálja, hogy a vállalat 2025-ig 100%-ban ilyen csomagolást alkalmazzon.
A 100%-ban újrahasznosítható kartonból élelmiszeripari nyomdafestékkel készült új csomagolások nem tartalmaznak külső műanyagfóliát, és a szokásos karton-újrahasznosítási útvonalakon keresztül ártalmatlaníthatók.
A kartondobozok mérete 25%-kal kisebb, mint a versenytársakéi, így könnyebben szállíthatók, és velük több hely marad a boltok polcain és otthon, a konyhaszekrényben is.
A Tetley teafilterek szintén növényi alapanyagokból készülnek, és a szerves hulladékgyűjtőbe dobva komposztálhatók.
– Ez több ponton is jelentős előrelépés a fenntarthatósági programunk számára – mondta a NamNewsnak Cassie Shuttlewood, a Tetley stratégiai bevezetésért és fenntarthatóságért felelős vezetője.
– Kezdve a gyárunkban meglévő gépek használásától és az új, modern formátumok és növényi alapú teafilterek előállítására való átállításuktól, egészen a kompakt dobozok végső kivitelezéséig, amelyeket a vásárlók és a fogyasztók igényeit szem előtt tartva terveztünk és gyártunk.
Kapcsolódó cikkeink
Túlturizmus Európában: vízágyús tüntetések Barcelonában, tiltások Budapesten
A rövid távú lakáskiadás, a turistahordák és az infrastruktúra túlterheltsége…
Tovább olvasom >Szennyeződés ellen, fenntarthatóság mellett
A tisztítószerek és takarítóeszközök piacán a fenntarthatóság, a technológiai fejlesztések…
Tovább olvasom >Minőség, fenntarthatóság, innováció: saját márkás papírtermékcsaládot mutatott be a B+N Referencia Zrt.
Saját márkás papírtermékcsaládot hozott létre HYGON márkanév alatt a B+N…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szétzilált piac, bizonytalan jövő – súlyos következményekkel járhat a ragadós száj- és körömfájás-járvány
Miközben a hatóságok versenyt futnak az idővel, hogy megfékezzék a…
Tovább olvasom >Ma is megbéníthatja az európai turizmust egy vulkán?
Tizenöt évvel az izlandi Eyjafjallajökull vulkán 2010-es kitörése után, amely…
Tovább olvasom >Kiderült, melyik a reklámpiac legerősebb hónapja
Továbbra is a november a legerősebb hónap a reklámpiacon –…
Tovább olvasom >