A Tetley 26 millió fontot költ új papírcsomagolásra
A Tetley teamárka új kartoncsomagolás bevezetésével növeli termékei fenntarthatóságát.
A 26 millió fontos beruházással készülő új kartondobozok júniusban kerültek forgalomba a szupermarketekben.
Az új designra való átállással a Tetley csomagolásainak 97%-a többször használható, újrahasznosítható vagy komposztálható és azt a cél szolgálja, hogy a vállalat 2025-ig 100%-ban ilyen csomagolást alkalmazzon.
A 100%-ban újrahasznosítható kartonból élelmiszeripari nyomdafestékkel készült új csomagolások nem tartalmaznak külső műanyagfóliát, és a szokásos karton-újrahasznosítási útvonalakon keresztül ártalmatlaníthatók.
A kartondobozok mérete 25%-kal kisebb, mint a versenytársakéi, így könnyebben szállíthatók, és velük több hely marad a boltok polcain és otthon, a konyhaszekrényben is.
A Tetley teafilterek szintén növényi alapanyagokból készülnek, és a szerves hulladékgyűjtőbe dobva komposztálhatók.
– Ez több ponton is jelentős előrelépés a fenntarthatósági programunk számára – mondta a NamNewsnak Cassie Shuttlewood, a Tetley stratégiai bevezetésért és fenntarthatóságért felelős vezetője.
– Kezdve a gyárunkban meglévő gépek használásától és az új, modern formátumok és növényi alapú teafilterek előállítására való átállításuktól, egészen a kompakt dobozok végső kivitelezéséig, amelyeket a vásárlók és a fogyasztók igényeit szem előtt tartva terveztünk és gyártunk.
Kapcsolódó cikkeink
Franciaország: használhatók a húskészítmény-megnevezések a növényi alapú élelmiszerekre
A francia Legfelsőbb Bíróság döntése értelmében a növényi alapú húshelyettesítők…
Tovább olvasom >Csökkenő jövedelmezőség, növekvő hatékonyság: kihívások és lehetőségek a sertéstartásban
A sertéstartók az idei évben csökkenő jövedelmezőségre számítanak, annak ellenére,…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Erős márkák, erős Magyarország: a Nemzetgazdasági Minisztérium aktívan támogatja a hazai vállalkozások márkaépítési törekvéseit
A hazai vállalkozások versenyképességet támogató adórendszer, a tisztességes kereskedelmi gyakorlatok,…
Tovább olvasom >GKI elemzés: A gazdasági kiszolgáltatottságról mi magunk is tehetünk
A kormány 2025-ös „repülőrajtjához” szükség lenne az export felfutására (a…
Tovább olvasom >Top 50 a turizmusban: ők voltak az ágazat fontos szereplői 2024-ben
Gyulay Zsolt, Gerendai Károly, Kreinbacher József, Orbán Ráhel, Scheer Sándor,…
Tovább olvasom >