A Tesco önkiszolgáló pénztárakra cseréli a hagyományos kasszákat
A Tesco számos nagyobb üzletéből kivonja a személyzettel rendelkező pénztárak többségét, mivel egyre nagyobb hangsúlyt fektet az önkiszolgáló pénztárakra.

A vásárlók szívesebben fizetnek az önkiszolgáló pénztáraknál
Az Egyesült Királyság legnagyobb szupermarketje bejelentette, hogy elkezdi csökkenteni az üzletekben elérhető hagyományos, emberes pénztárak számát a „vevői kereslet hiánya” miatt.
Azt mondták, hogy a nagyobb önkiszolgáló pénztári területeken végzett kísérletek sikeresnek bizonyultak.
Az új önkiszolgáló pénztárak rakodóterei háromszor hosszabbak a szabványos méreteknél, vagyis egyszerre hat táska is bepakolható.
A Tesco szóvivője a The Grocernek így nyilatkozott:
„Büszkék vagyunk arra, hogy vásárlóink választási lehetőséget kínálunk a pénztárak terén, és sikeres próbák után néhány üzletünkben új, kocsival elérhető önkiszolgáló pénztárakat vezetünk be, amelyekben több hely áll rendelkezésre, és könnyebben átvehető. nagyobb üzletekhez használható”
Noha számos személyzettel rendelkező pénztár továbbra is működik, az átszervezés jelentős változást fog okozni az üzletek elrendezésében, ami egyes szakértők szerint lehetővé teszi a Tesco számára, hogy kihasználja a kasszák által hagyott teret.
Bryan Roberts, az IGD insights elemzője a The Grocernek nyilatkozva azt mondta, hogy a lépés lehetővé teszi a Tesco számára, hogy szezonális értékesítésre vagy egyéb promóciókra használja a teret. Azt is javasolta, hogy a nagyobb Tesco-üzletek kihasználhassák az üzlet különböző területeinek megnyitását, amikor a HFSS-kompatibilissé válnak.
Kapcsolódó cikkeink
A Shopper Park Plus Nyrt. Szlovákiában felvásárolt egy kiskereskedelmi park portfóliót
A Shopper Park Plus Nyrt. (SPP) felvásárolt Szlovákiában egy Tesco-központú…
Tovább olvasom >Együttműködést szorgalmazó platformot hoz létre a Tesco a menstruációs szegénység felszámolásáért
A menstruációs szegénység felszámolását zászlajára tűző platform létrehozását jelentette be…
Tovább olvasom >2,3 millió szavazat juttatta célba a Tesco újonnan startolt, 57 millió forintos programját
Több mint 2,3 millió voksot adtak le a Tesco vásárlói…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fókuszban a fenntartható élelmezési rendszerek támogatása: megjelent a Nestlé közös értékteremtési összefoglalója
A Nestlé elhivatottan dolgozik azon, hogy világszerte fenntartható, kiegyensúlyozott és…
Tovább olvasom >Az Európai Bizottság az uniós borágazat versenyképességének erősítésére tett javaslatot
Az Európai Bizottság intézkedéseket javasol az európai borágazat versenyképességének, ellenálló…
Tovább olvasom >Jägermeister Orange: jéghideg újdonság a szicíliai narancs aromájával
1400 órányi szicíliai napfény, 56 gyógynövény és három narancs aromája…
Tovább olvasom >