A Tesco meghallgatta vásárlóit, megújul a pékáruk kínálata
A Tesco legfőbb célja, hogy napról napra többet nyújtson az európai vásárlóknak, ezért ősszel megújítja, és még izgalmasabbá teszi pékáruit. Az áruházlánc visszatér a kenyérsütés ősi hagyományaihoz: megnöveli a kovásszal és vajjal készült termékek számát, emellett – a Kenyér Világnapja alkalmából – 11 helyben sült újdonságot is bemutat.
A Tesco évente 330 millió darab pékárut értékesít Magyarországon, ezért kiemelten fontos számára, hogy olyan termékeket kínáljon, amiket a vásárlók szívesen tesznek a kosarukba. Az áruházlánc kutatásokat végzett a pékárukkal kapcsolatos preferenciákról, amiben arra volt kíváncsi, hogy a vásárlók milyen szempontokat vesznek figyelembe a termékek kiválasztásakor, illetve mit szeretnek, és mit nem szeretnek az általa kínált pékárukban; az eredmények alapján pedig megkezdte választékának átalakítását. A Tesco 85 mesterpékjének segítségével folyamatosan fejleszti kínálatát, és szigorú minőségellenőrzési folyamatokkal biztosítja, hogy csak a legjobb termékek kerüljenek a polcokra. Emellett úgy döntött, harmonizálja a sütési folyamatokat, és előre definiált tésztákat vezet be, hogy a közép-európai üzletág minden áruházában egyformán magas minőségű termékeket kínálhasson.
A Tesco Magyarországon, Csehországban, Lengyelországban és Szlovákiában végzett saját kutatásaiból kiderül, hogy a vásárlók szívesebben választják azokat a termékeket, amelyek még melegek, amikor a polcokra kerülnek. Az áruházakban 130 féle terméket helyben sütnek, és a választékban további újdonságok is megjelennek majd a közeljövőben. A kutatási eredmények azt is egyértelműen megmutatják, hogy a vásárlók számára az egyik legfontosabb szempont, hogy a megvásárolt pékáruk természetes alapanyagokból készüljenek, illetve sokáig frissek maradjanak. Az áruházláncban évente eladott több mint 100 millió darab vizeszsemlét hamarosan kovászos tésztából gyártják majd, így azok puhábbak és hosszabb ideig eltarthatóak lesznek. Az őszi-téli időszakban pedig a vajjal készült pékáruk listája is bővül: egyes croissant-ok esetében például több mint 20%-os lesz a vajtartalom.
A Tesco prémium kínálatát is tovább növeli: az elmúlt hetekben a vásárlók a sajátmárkás Tesco Finest sajtos és chilis kenyér mellett 2 féle különleges minőségű muffint is megismerhettek.
Kapcsolódó cikkeink
Újabb közel 60 milliót fordíthatnak helyi szervezetek fiatalok közösségi programjaira a Tesco pályázati programjával
Április 7-én elstartolt a Tesco közösségi pályázati programjának második fordulója,…
Tovább olvasom >Szalagcsiszolót Clubcarddal 40% kedvezménnyel Szép-kártyára?
Április 1-től már a Tescónál is lehet SZÉP-kártyával fizetni a…
Tovább olvasom >600 ezer darab terméket mozgatnak naponta a Tesco új logisztikai központjában közel 200 áruház 24 órán belüli ellátására
Márciustól teljes kapacitással üzemel a Tesco tavaly novemberben átadott logisztikai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >Erős Pistás pogácsával rukkolt elő az Univer és a Lipóti Pékség
Omlós, mégis nagy erő van benne, egyesíti a túrós-tejfölös könnyedséget…
Tovább olvasom >