A Tesco is részt vesz a Föld Órája akcióban
A magyarországi Tesco áruházak csatlakoznak a Föld Órájához, amelynek keretében idén március 26-án este fél kilenctől egy órára csökkentik hipermarketeik világítását, és külső reklámfelületeiket teljesen elsötétítik. Ezzel az akcióval is a klímaváltozás elleni küzdelem jelentőségére kívánják felhívni a figyelmet.
A Tesco Magyarországon azzal járul hozzá a Föld Órája elnevezésű kezdeményezéshez, hogy az összes 3000 négyzetméternél nagyobb áruházában csökkenti a beltéri világítását, a kültéri reklámokat pedig erre az órára elsötétíti. Előzetes számítások szerint ez összesen mintegy 1257 kWh áram megtakarítását, és 511 kilogrammal kevesebb széndioxid kibocsátást jelent. A cég a Föld Óráját megelőző napokban számos üzletében népszerűsíti a kezdeményezést az áruházaiban található televíziókban vetített felhívással.
„A Föld Órája kezdeményezés egy ragyogó kommunikációs ötlet arra, hogy a klímaváltozás csökkentésének fontosságára ráirányítsa a figyelmet. Vállalatunk azonban egész évben elkötelezetten óvja a Föld energiakészletét, és eltökélt szándékunk, hogy 2020-ra áruházaink összes károsanyag kibocsátását 50%-kal csökkentjük a 2006-os bázisévhez viszonyítva. Számos beruházásunk szolgálja ezen célunk elérését, de legalább ennyire fontos a vásárlóinkkal közös törekvésünk is, amelynek keretében a szelektív hulladékgyűjtés által segítjük a környezet megóvását” – mondta el Iglódi-Csató Judit vállalati kapcsolatok igazgató.
Az Föld Órája kezdeményezésben résztvevő Tesco áruházak üzemelése az akció idején zavartalan lesz – írja a tozsdeforum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >Megérkezett a HELL New Gen
A HELL ENERGY bemutatja legújabb innovációját, a HELL New Gen-t,…
Tovább olvasom >Termékvisszahívás az IKEA-nál
Az IKEA arra kér minden vásárlót, aki megvásárolta az IKEA…
Tovább olvasom >