A Tesco gondol a speciális étrendet követő vásárlókra is
A Tesco több mint 300 új termékkel bővítette speciálisélelmiszer-kínálatát, így a vásárlók már közel 1000 termék közül választhatnak attól függően, hogy bio-, csökkentett laktóztartalmú, gluténmentes, hozzáadott cukor nélküli terméket keresnek, esetleg az egészséges táplálkozást részesítik előnyben.
A Tesco már az első hazai áruház megnyitása óta forgalmaz speciális élelmiszereket, hogy így segítsen a családoknak újra felfedezni az étkezés örömét, és megkönnyítse számukra az egészségesebb választást. Az áruházlánc az étkezési szokások változását figyelembe véve kínálatát megújította, szélesítette, s már 820-féle speciális szárazáruterméket és 123-féle frissárut kínál vásárlóinak. A kibővült kínálatban összesen 308-féle bio-, 152 hozzáadott cukor nélküli, 150 gluténmentes, 38 csökkentett laktóztartalmú és 295 speciálisan a kiegyensúlyozott táplálkozás részét képező termék kapható.
A nagyrészt hazai beszállítóktól származó termékek kiválasztását az egyedi színkódolásuk segíti az áruházakban: a biotermékek zöld, a hozzáadott cukor nélküli termékek kék, a gluténmentes termékek narancssárga, a csökkentett laktóztartalmú termékek lila, míg a kiegyensúlyozott táplálkozás részét képező termékek rózsaszín jelölést kaptak.
Kapcsolódó cikkeink
Tesco kampány az egészségesebb táplálkozásért – ingyen gyümölcs gyerekeknek
Új kampányt indított a Tesco az Egyesült Királyságban a gyümölcs-…
Tovább olvasom >Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
50 milliárdos veszteség után vezetőcsere és díjkorrekció a Mohunál
Tavaly 50 milliárd forintos veszteséggel zárt a Mohu Mol Hulladékgazdálkodási…
Tovább olvasom >A Waberer’s és az MVM hosszú távú együttműködésről állapodott meg
A Waberer’s Logisztikai Szegmense és az MVM Csoport három évre…
Tovább olvasom >Temu és Shein a célkeresztben: feketelistára kerülhetnek a kínai piacterek
A kínai online piacterek – köztük a Temu, a Shein…
Tovább olvasom >