A Tesco gondol a speciális étrendet követő vásárlókra is

Szerző: trademagazin Dátum: 2016. 03. 31. 10:01

A Tesco több mint 300 új termékkel bővítette speciálisélelmiszer-kínálatát, így a vásárlók már közel 1000 termék közül választhatnak attól függően, hogy bio-, csökkentett laktóztartalmú, gluténmentes, hozzáadott cukor nélküli terméket keresnek, esetleg az egészséges táplálkozást részesítik előnyben.

A Tesco már az első hazai áruház megnyitása óta forgalmaz speciális élelmiszereket, hogy így segítsen a családoknak újra felfedezni az étkezés örömét, és megkönnyítse számukra az egészségesebb választást. Az áruházlánc az étkezési szokások változását figyelembe véve kínálatát megújította, szélesítette, s már 820-féle speciális szárazáruterméket és 123-féle frissárut kínál vásárlóinak. A kibővült kínálatban összesen 308-féle bio-, 152 hozzáadott cukor nélküli, 150 gluténmentes, 38 csökkentett laktóztartalmú és 295 speciálisan a kiegyensúlyozott táplálkozás részét képező termék kapható.

A nagyrészt hazai beszállítóktól származó termékek kiválasztását az egyedi színkódolásuk segíti az áruházakban: a biotermékek zöld, a hozzáadott cukor nélküli termékek kék, a gluténmentes termékek narancssárga, a csökkentett laktóztartalmú termékek lila, míg a kiegyensúlyozott táplálkozás részét képező termékek rózsaszín jelölést kaptak.

Kapcsolódó cikkeink