A táplálkozással kapcsolatos oktatást támogatja az Aldi Süd új bio-akciójával Németországban

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 09. 27. 09:53

Az Aldi Süd 2024. szeptember 30-án induló új kezdeményezésével a táplálkozással kapcsolatos oktatást kívánja támogatni Németországban – számolt be a Lebensmittelzeitung.

A diszkontlánc bejelentése szerint szeptember 30 és október 19 között minden darab bio gyümölcs vagy zöldség vásárlásakor egy meghatározott összeget különít el a GemüseAckerdemie nevű program támogatására. Ez az oktatási program az Acker szociális vállalkozás kezdeményezése, amelynek fő partnere az Aldi Süd. Az akció célja, hogy növelje a természet és az élelmiszerek iránti megbecsülést, valamint hozzájáruljon a gyermekek táplálkozási ismereteinek fejlesztéséhez Németországban.

Aldi Süd átfogó marketingkampányt tervez az akció népszerűsítésére in-store reklámmal, szórólapokkal, közösségi média-, rádió- és újsághirdetésekkel.

Az önmagát Németországban a második legnagyobb bio kereskedőnek, valamint a legnagyobb bio gyümölcs- és zöldségforgalmazónak tartó Aldi Süd úgy látja, folyamatosan nő a kereslet a bio termékek iránt. A legnépszerűbb bio termékek között a bio uborka és bio citrom vezeti a listát.

Az Aldi Süd ezzel az akcióval nemcsak a táplálkozással kapcsolatos oktatás támogatására törekszik, hanem bio kínálatát is bővíti, ezzel hozzájárulva a tudatosabb és fenntarthatóbb életmód népszerűsítéséhez.

Kapcsolódó cikkeink