A táplálkozással kapcsolatos oktatást támogatja az Aldi Süd új bio-akciójával Németországban
Az Aldi Süd 2024. szeptember 30-án induló új kezdeményezésével a táplálkozással kapcsolatos oktatást kívánja támogatni Németországban – számolt be a Lebensmittelzeitung.
A diszkontlánc bejelentése szerint szeptember 30 és október 19 között minden darab bio gyümölcs vagy zöldség vásárlásakor egy meghatározott összeget különít el a GemüseAckerdemie nevű program támogatására. Ez az oktatási program az Acker szociális vállalkozás kezdeményezése, amelynek fő partnere az Aldi Süd. Az akció célja, hogy növelje a természet és az élelmiszerek iránti megbecsülést, valamint hozzájáruljon a gyermekek táplálkozási ismereteinek fejlesztéséhez Németországban.
Aldi Süd átfogó marketingkampányt tervez az akció népszerűsítésére in-store reklámmal, szórólapokkal, közösségi média-, rádió- és újsághirdetésekkel.
Az önmagát Németországban a második legnagyobb bio kereskedőnek, valamint a legnagyobb bio gyümölcs- és zöldségforgalmazónak tartó Aldi Süd úgy látja, folyamatosan nő a kereslet a bio termékek iránt. A legnépszerűbb bio termékek között a bio uborka és bio citrom vezeti a listát.
Az Aldi Süd ezzel az akcióval nemcsak a táplálkozással kapcsolatos oktatás támogatására törekszik, hanem bio kínálatát is bővíti, ezzel hozzájárulva a tudatosabb és fenntarthatóbb életmód népszerűsítéséhez.
Kapcsolódó cikkeink
A német kiskereskedők 60%-a hirdet a közösségi médiában
Egy friss felmérés szerint Németországban a kiskereskedők közel 60%-a használ…
Tovább olvasom >Németországban emelkedtek a nagykereskedelmi árak júniusban
Németországban júniusban gyorsult a nagykereskedelmi árak éves növekedése, havi összevetésben…
Tovább olvasom >Újabb akvizícióra készül a Lidl és Kaufland tulajdonosa
A Schwarz Csoport gyártóvállalata, a Schwarz Produktion bejelentette, hogy felvásárolja…
Tovább olvasom >További cikkeink
Bővült az AutoWallis gépjármű-értékesítése az első félévben
Elsősorban akvizíciók hajtották az AutoWallis Csoport gépjármű-értékesítésének 3,4 százalékos növekedését…
Tovább olvasom >K&H: mennyivel nőttek a megélhetési költségek – “vallottak” a középkorú magyarok
A kiadások növekedésének üteme enyhült, de a magyarok túlnyomó többsége…
Tovább olvasom >A nyári szabadságolások után nő a felmondások száma a cégeknél
A nyári szabadságolások lecsengésével sok cégvezető szembesül azzal az évről…
Tovább olvasom >