A táplálkozással kapcsolatos oktatást támogatja az Aldi Süd új bio-akciójával Németországban
Az Aldi Süd 2024. szeptember 30-án induló új kezdeményezésével a táplálkozással kapcsolatos oktatást kívánja támogatni Németországban – számolt be a Lebensmittelzeitung.
A diszkontlánc bejelentése szerint szeptember 30 és október 19 között minden darab bio gyümölcs vagy zöldség vásárlásakor egy meghatározott összeget különít el a GemüseAckerdemie nevű program támogatására. Ez az oktatási program az Acker szociális vállalkozás kezdeményezése, amelynek fő partnere az Aldi Süd. Az akció célja, hogy növelje a természet és az élelmiszerek iránti megbecsülést, valamint hozzájáruljon a gyermekek táplálkozási ismereteinek fejlesztéséhez Németországban.
Aldi Süd átfogó marketingkampányt tervez az akció népszerűsítésére in-store reklámmal, szórólapokkal, közösségi média-, rádió- és újsághirdetésekkel.
Az önmagát Németországban a második legnagyobb bio kereskedőnek, valamint a legnagyobb bio gyümölcs- és zöldségforgalmazónak tartó Aldi Süd úgy látja, folyamatosan nő a kereslet a bio termékek iránt. A legnépszerűbb bio termékek között a bio uborka és bio citrom vezeti a listát.
Az Aldi Süd ezzel az akcióval nemcsak a táplálkozással kapcsolatos oktatás támogatására törekszik, hanem bio kínálatát is bővíti, ezzel hozzájárulva a tudatosabb és fenntarthatóbb életmód népszerűsítéséhez.
Kapcsolódó cikkeink
Közös tisztítószercsomagokat kínál a Vileda és a Dr. Beckmann Németországban
Stratégiai együttműködésre lép a Vileda és a Dr. Beckmann Németországban…
Tovább olvasom >Németországban havi szinten csökkentek, éves összevetésben nőttek a nagykereskedelmi árak májusban
Németországban májusban havi szinten gyorsult a nagykereskedelmi árak csökkenése, éves…
Tovább olvasom >Megnyitotta az első benzinkúti Rewe To Go üzletét a német Lekkerland
A kényelmi termékekre specializálódott Lekkerland a Tank & Rasttal együttműködve…
Tovább olvasom >További cikkeink
Berobbant a Rossmann az e-kereskedelmi toplistára
Először szerepel a Rossmann a PwC által összeállított 2024-es E-toplistán…
Tovább olvasom >K&H fenntarthatósági index: több a jó szándék, de a tettek még váratnak magukra
A 300 millió forintnál nagyobb árbevételű hazai vállalatok körében végzett…
Tovább olvasom >75 év szenvedély, teljesítmény és innováció – a Shell és a Scuderia Ferrari HP ikonikus együttműködését ünneplik világszerte
A Shell idén ünnepli a Scuderia Ferrari HP-vel való legendás…
Tovább olvasom >