A táplálkozással kapcsolatos oktatást támogatja az Aldi Süd új bio-akciójával Németországban
Az Aldi Süd 2024. szeptember 30-án induló új kezdeményezésével a táplálkozással kapcsolatos oktatást kívánja támogatni Németországban – számolt be a Lebensmittelzeitung.
A diszkontlánc bejelentése szerint szeptember 30 és október 19 között minden darab bio gyümölcs vagy zöldség vásárlásakor egy meghatározott összeget különít el a GemüseAckerdemie nevű program támogatására. Ez az oktatási program az Acker szociális vállalkozás kezdeményezése, amelynek fő partnere az Aldi Süd. Az akció célja, hogy növelje a természet és az élelmiszerek iránti megbecsülést, valamint hozzájáruljon a gyermekek táplálkozási ismereteinek fejlesztéséhez Németországban.
Aldi Süd átfogó marketingkampányt tervez az akció népszerűsítésére in-store reklámmal, szórólapokkal, közösségi média-, rádió- és újsághirdetésekkel.
Az önmagát Németországban a második legnagyobb bio kereskedőnek, valamint a legnagyobb bio gyümölcs- és zöldségforgalmazónak tartó Aldi Süd úgy látja, folyamatosan nő a kereslet a bio termékek iránt. A legnépszerűbb bio termékek között a bio uborka és bio citrom vezeti a listát.
Az Aldi Süd ezzel az akcióval nemcsak a táplálkozással kapcsolatos oktatás támogatására törekszik, hanem bio kínálatát is bővíti, ezzel hozzájárulva a tudatosabb és fenntarthatóbb életmód népszerűsítéséhez.
Kapcsolódó cikkeink
Korlátozza az Edeka kiszolgáló pultjainak nyitva tartási idejét
Hibrid pultokat kíván bevezetni frissáru részlegein a német piacvezető Edeka,…
Tovább olvasom >Spontánabb módon vásárolnak és kevesebb figyelmet szentelnek a vásárlók az akcióknak
A német fogyasztók vásárlási szokásai 2024 nyarán megváltoztak: már kevésbé…
Tovább olvasom >Romlott szeptemberben az ifo német üzleti hangulatindexe
Az aktuális helyzet romló megítélése miatt lényegesen alatta maradt a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kávévilágnapi érdekességek, amiket nem tudtál a McCaféról
A McCafé az elmúlt 21 évben honosodott meg a magyar…
Tovább olvasom >Versenyhátrányba kerülhet Magyarország a vendégmunkásokért folytatott harcban
Az elmúlt három évben több mint 100 ezer vendégmunkás érkezett…
Tovább olvasom >Innovációs programmal segíti az ígéretes márkák piacra jutását a Waitrose
BrandsNew néven indít új innovációs programot a brit Waitrose, amellyel…
Tovább olvasom >