A táplálkozással kapcsolatos oktatást támogatja az Aldi Süd új bio-akciójával Németországban
Az Aldi Süd 2024. szeptember 30-án induló új kezdeményezésével a táplálkozással kapcsolatos oktatást kívánja támogatni Németországban – számolt be a Lebensmittelzeitung.
A diszkontlánc bejelentése szerint szeptember 30 és október 19 között minden darab bio gyümölcs vagy zöldség vásárlásakor egy meghatározott összeget különít el a GemüseAckerdemie nevű program támogatására. Ez az oktatási program az Acker szociális vállalkozás kezdeményezése, amelynek fő partnere az Aldi Süd. Az akció célja, hogy növelje a természet és az élelmiszerek iránti megbecsülést, valamint hozzájáruljon a gyermekek táplálkozási ismereteinek fejlesztéséhez Németországban.
Aldi Süd átfogó marketingkampányt tervez az akció népszerűsítésére in-store reklámmal, szórólapokkal, közösségi média-, rádió- és újsághirdetésekkel.
Az önmagát Németországban a második legnagyobb bio kereskedőnek, valamint a legnagyobb bio gyümölcs- és zöldségforgalmazónak tartó Aldi Süd úgy látja, folyamatosan nő a kereslet a bio termékek iránt. A legnépszerűbb bio termékek között a bio uborka és bio citrom vezeti a listát.
Az Aldi Süd ezzel az akcióval nemcsak a táplálkozással kapcsolatos oktatás támogatására törekszik, hanem bio kínálatát is bővíti, ezzel hozzájárulva a tudatosabb és fenntarthatóbb életmód népszerűsítéséhez.
Kapcsolódó cikkeink
Elindul a TikTok Shop Németországban, Franciaországban és Olaszországban
Tovább bővíti európai e-kereskedelmi tevékenységét a TikTok: mostantól a német,…
Tovább olvasom >Steffi Graf és Andre Agassi lehet a Lidl új arca
A Lidl világhírű sportoló párossal erősítheti sportmárkáját, a Crivitet. A…
Tovább olvasom >Slow Food Deutschland: nem a rovarok fogyasztása, hanem az élelmiszerpazarlás csökkentése lehet a megoldás
Kritikát fogalmazott meg a Slow Food Deutschland a rovarok Európában…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ezekre a megváltozott fogyasztói trendekre számíthatunk 2025-ben
A háborúk, a járvány és a gazdasági nehézségek által beárnyékolt…
Tovább olvasom >Az AI és a közösségi média felforgatta a vásárlási szokásokat
A technológia fejlődésével a fogyasztói magatartás is jelentősen átalakult, a…
Tovább olvasom >A KSZGYSZ díjazta a hazai környezetipar területén kiemelkedő eredményeket felmutató cégeket és személyeket
A fenntartható jövő formálásában meghatározó szerepet játszó cégeket és szakembereket…
Tovább olvasom >