A szabadba hívja fogyasztóit a Mountain Dew
A PepsiCo ikonikus márkája új kampánnyal szólítja meg a kültéri aktivitások kedvelőit. A nyeremények vonzóak, a részvétel a közösségi megosztásokhoz kötődik.

A Mountain Dew nyereményjátéka kimozdulásra biztatja az amerikai fogyasztókat
A Mountain Dew márka hivatalos sajtóközleményben a PRNewswire oldalon jelentette meg augusztus 17-én „Claim the Outdoors” (Ki a szabadba) kampánya részleteit.
Nyereményeső
Legyen szó bármilyen kültéri programról – horgászat, túrázás, kerékpározás, a természet felfedezése -, a Mountain Dew biztonságos kimozdulásra ösztönzi az oly sokáig karanténban ragadt amerikai fogyasztókat. A márka kutatása rávilágított, hogy az embereknek elege van a nyári beltéri és otthoni tevékenységekből, szabadtéri élményekre vágynak országszerte. Ki akarnak mozdulni, hiányolják a kirándulásokat, a sporteseményeken való szurkolást, a motorozást, horgászatot, kerékpározást, kempingezést stb. Ezt tükrözi az augusztus 17-től kezdődő promóció nyeremény piramisa is. Az álomnyeremény egy vadonatúj Ford Bronco kétajtós terepjáró egész éves Mountain Dew ellátmánnyal, amit a country énekes duó, a LOCASH népszerűsít. Az első díj egy 4 napos 3 éjszakás Grand Canyon vezetett túra két személyre.

A Mountain Dew nyereményjáték második díja egy igazi versenyzés
A második díj autóversenyzésre szóló jegyek Chase Elliott gyorsasági pilóta oldalán. A harmadik díj horgászkaland kettesben Gerald Swindle-el, aki az USA legrangosabb sügérhorgászversenyének bajnoka. További nyeremények: mountain bike-ok, horgászbotok, szabadtéri kellékek.

A Mountain Dew nyereményjáték harmadik díja egy horgászkaland
Fotó és videó megosztás
A nyereményjáték egyszerű mechanizmusra épül. Elegendő egy amerikai boltban egy adott QR kódot beszkennelni vagy felmenni a DewClaimTheOutdoors.com oldalra és regisztrálni a nyereményekért. Ezután már csak ki kell mozdulni és fotón vagy videón megosztani a „Ki a szabadba” élményt #ClaimtheOutdoors hashtaggel.

A Mountain Dew nyereményjáték regisztrációs kezdő oldala
– A DEW rajongók közismertek energiájukról és a szabadtér iránti szenvedélyükről, ezért hívtuk életre ezt a programot. Elképesztő díjakat hirdettünk meg a fogyasztói szokások alapján, hogy egyre jobban azonosuljunk a szenvedélyükkel, hogy szórakoztató, izgalmas és biztonságos módon visszatérhessünk a leginkább értékelt kültéri élményekhez – mondta Chauncey Hamlett, a PepsiCo Italok Észak-Amerika (déli divízió) alelnöke és marketing igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Aranykorát élik a magyar-amerikai agrárdiplomáciai kapcsolatok
A magyar-amerikai kétoldalú kapcsolatok egyre csak erősödnek, legyen szó politikáról,…
Tovább olvasom >Spórol, rákeres az interneten, akcióra vadászik – így vásárol Európa 2025-ben
Az európai vásárlók 58 százaléka továbbra sem számít vásárlóerejének javulására…
Tovább olvasom >Az Airwaves új márkakampányát a rajongók visszajelzései inspirálták
Az Airwaves, a Mars portfóliójába tartozó cukormentes rágógumimárka, egy olyan…
Tovább olvasom >További cikkeink
Észak-Európában terjeszkedik a Costco: új raktáráruházat nyit Malmö közelében
A nyilvánvaló trenddel megy szembe a Costco modellje, amikor egy…
Tovább olvasom >