A szabadba hívja fogyasztóit a Mountain Dew
A PepsiCo ikonikus márkája új kampánnyal szólítja meg a kültéri aktivitások kedvelőit. A nyeremények vonzóak, a részvétel a közösségi megosztásokhoz kötődik.
A Mountain Dew márka hivatalos sajtóközleményben a PRNewswire oldalon jelentette meg augusztus 17-én „Claim the Outdoors” (Ki a szabadba) kampánya részleteit.
Nyereményeső
Legyen szó bármilyen kültéri programról – horgászat, túrázás, kerékpározás, a természet felfedezése -, a Mountain Dew biztonságos kimozdulásra ösztönzi az oly sokáig karanténban ragadt amerikai fogyasztókat. A márka kutatása rávilágított, hogy az embereknek elege van a nyári beltéri és otthoni tevékenységekből, szabadtéri élményekre vágynak országszerte. Ki akarnak mozdulni, hiányolják a kirándulásokat, a sporteseményeken való szurkolást, a motorozást, horgászatot, kerékpározást, kempingezést stb. Ezt tükrözi az augusztus 17-től kezdődő promóció nyeremény piramisa is. Az álomnyeremény egy vadonatúj Ford Bronco kétajtós terepjáró egész éves Mountain Dew ellátmánnyal, amit a country énekes duó, a LOCASH népszerűsít. Az első díj egy 4 napos 3 éjszakás Grand Canyon vezetett túra két személyre.
A második díj autóversenyzésre szóló jegyek Chase Elliott gyorsasági pilóta oldalán. A harmadik díj horgászkaland kettesben Gerald Swindle-el, aki az USA legrangosabb sügérhorgászversenyének bajnoka. További nyeremények: mountain bike-ok, horgászbotok, szabadtéri kellékek.
Fotó és videó megosztás
A nyereményjáték egyszerű mechanizmusra épül. Elegendő egy amerikai boltban egy adott QR kódot beszkennelni vagy felmenni a DewClaimTheOutdoors.com oldalra és regisztrálni a nyereményekért. Ezután már csak ki kell mozdulni és fotón vagy videón megosztani a „Ki a szabadba” élményt #ClaimtheOutdoors hashtaggel.
– A DEW rajongók közismertek energiájukról és a szabadtér iránti szenvedélyükről, ezért hívtuk életre ezt a programot. Elképesztő díjakat hirdettünk meg a fogyasztói szokások alapján, hogy egyre jobban azonosuljunk a szenvedélyükkel, hogy szórakoztató, izgalmas és biztonságos módon visszatérhessünk a leginkább értékelt kültéri élményekhez – mondta Chauncey Hamlett, a PepsiCo Italok Észak-Amerika (déli divízió) alelnöke és marketing igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
2024-ben 150 millió eurót különít el a Dia promócióra
A spanyol Dia 150 millió eurót különít el promócióra és…
Tovább olvasom >Tavaszköszöntő Gasztrohét
A hazai gasztronómiát ünneplő héten a METRO és több, mint…
Tovább olvasom >Most akár 40%-kal olcsóbban vásárolhatunk élelmiszert
A PENNY Magyarország kiemelt célja, hogy mindig pénztárcabarát és kiváló…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új üzenetekre van szüksége a növényi alapú húshelyettesítőknek 2024-ben
A kezdetben számos tényező folytán robbanásszerűen növekvő kategória eladásai tavaly…
Tovább olvasom >ChatGPT és az elismerések
Megkérdeztem a ChatGPT-t, mit gondol a díjakról. A válasz: elismerések…
Tovább olvasom >A hajózásban a hiszti rossz tanácsadó, vallja az egykori MAHART vezér, hajózási szakember, Szalma Botond.
Szalma Botond, a PlimSoll Zrt elnöke volt a FutureTalks podcast…
Tovább olvasom >