A Superdrug exkluzív CBD-termékeket reklámoz
A Superdrug Sunday Edit blog posztjában mutatja be CBD-termékeit, és igyekszik a vásárlókat „megtanítani” arra, mi is az a CBD, és milyen előnyei vannak. Első útmutatóját a kereskedelmi vállalat 2018 novemberében jelentette meg. A témával kapcsolatos vásárlói tájékoztatás nagyszerű módja lehet az értékesítés növelésének.
Az egészség- és szépségápolási lánc a blogbejegyzések révén népszerűsíti márkás CBD-termékeit, különös tekintettel az exkluzív Revolution és NYX márkákra. A lépés időszerű most, amikor a CBD pályája az egészségügy és szépségápolás terén felfelé ível.
Kapcsolódó cikkeink
A kicsik is alkothatnak nagyot, Szakonyi Eszter kozmetikus mester a FutureTalks podcastban
A kisebb laboratóriumok is alkothatnak nagyot a kozmetikai iparban –…
Tovább olvasom >Estée Lauder: csökkentik a profitot a magasabb költségek és a kínai fellendülés lassúsága
Az Estée Lauder Cos Inc. éves profitjának nagyobb mértékű csökkenését…
Tovább olvasom >Az FDA szerint nem biztonságos a CBD élelmiszerben történő felhasználása
Az FDA múlt heti bejelentése szerint a kannabiszból vagy kenderből…
Tovább olvasom >További cikkeink
Júniusban három hétvégén is olcsóbban lehet majd tankolni az Auchan kutakon, most hétvégén a benzint adják kedvezményes áron
A 25. születésnapját ünneplő hazai Auchan hatalmas kedvezményekkel és meglepetésekkel…
Tovább olvasom >GFM: elindult Az Év Felelős Foglalkoztatója pályázat
Idén nyolcadik alkalommal hirdeti meg évek óta nagysikerű Az év…
Tovább olvasom >Folytatódik a Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács tudatos alkoholfogyasztás kampánya
Spotify kampánnyal, Kármán Odett influenszerrel és online edukációs kártyajátékkal népszerűsíti…
Tovább olvasom >