A stratégia sikerrel jár
Az Odary, a kazahsztáni Agroprodukt vállalat új ernyőmárkája, valamint a nemrégiben bevezetett Cryovac® EOR211 visszazárható fólia üzleti és társadalmi forradalmat indított útjára.Az innovatív EOR211 fóliába csomagolt Odary túróterméknek sikerült átformálnia
a berögződött fogyasztói szokásokat, és havonta 30 százalékkal növelni az eladási számokat.
A visszazárható fólia révén a vásárlók akár tíz alkalommal nyithatják ki, majd zárhatják vissza a túró csomagolását anélkül, hogy annak minősége vagy
frissessége látná kárát. Kazahsztánban a Cryovac® visszazárható fólia bevezetését
megelőzően valamennyi túróterméket pergamenpapírba csomagoltak, amellyel csupán három napos szavatossági időt tudtak biztosítani.
Kapcsolódó cikkeink
További innovációs termékek
1664 Blanc most még stílusosabban, új csomagolásban
Az 1664 Blanc egy könnyed, citrusos és frissítő búzasör, amelynek…
Tovább olvasom >Nestea 330 ml
A Nestea két legközkedveltebb, frissítő, gyümölcsös íze, a citrom és…
Tovább olvasom >HULALA és GRAN CUCINA termékcsalád – A megbízható minőség ÚJ ARCA!
Megújul a Hulala és Gran Cucina termékek csomagolása, új designt…
Tovább olvasom >