A stratégia sikerrel jár
Az Odary, a kazahsztáni Agroprodukt vállalat új ernyőmárkája, valamint a nemrégiben bevezetett Cryovac® EOR211 visszazárható fólia üzleti és társadalmi forradalmat indított útjára.Az innovatív EOR211 fóliába csomagolt Odary túróterméknek sikerült átformálnia
a berögződött fogyasztói szokásokat, és havonta 30 százalékkal növelni az eladási számokat.
A visszazárható fólia révén a vásárlók akár tíz alkalommal nyithatják ki, majd zárhatják vissza a túró csomagolását anélkül, hogy annak minősége vagy
frissessége látná kárát. Kazahsztánban a Cryovac® visszazárható fólia bevezetését
megelőzően valamennyi túróterméket pergamenpapírba csomagoltak, amellyel csupán három napos szavatossági időt tudtak biztosítani.
Kapcsolódó cikkeink
További innovációs termékek
Paclan Színvédő Kendő
A Paclan Színvédő Kendő gazdaságos, 15 lapos kiszerelésben érhető el,…
Tovább olvasom >Fun Bites – Mókás Útravalók
Fedezd fel a Fun Bites édességeit: csokoládéba mártott gumicukor, mályvacukor,…
Tovább olvasom >Alufix Prémium 3in1 Airfryer Sütőpapír
A piacon egyedülálló 3in1 szilikonozott sütőpapír. Alkalmazható: forrólevegős sütőhöz, multicookerhez…
Tovább olvasom >