A stratégia sikerrel jár
Az Odary, a kazahsztáni Agroprodukt vállalat új ernyőmárkája, valamint a nemrégiben bevezetett Cryovac® EOR211 visszazárható fólia üzleti és társadalmi forradalmat indított útjára.Az innovatív EOR211 fóliába csomagolt Odary túróterméknek sikerült átformálnia
a berögződött fogyasztói szokásokat, és havonta 30 százalékkal növelni az eladási számokat.
A visszazárható fólia révén a vásárlók akár tíz alkalommal nyithatják ki, majd zárhatják vissza a túró csomagolását anélkül, hogy annak minősége vagy
frissessége látná kárát. Kazahsztánban a Cryovac® visszazárható fólia bevezetését
megelőzően valamennyi túróterméket pergamenpapírba csomagoltak, amellyel csupán három napos szavatossági időt tudtak biztosítani.
Kapcsolódó cikkeink
További innovációs termékek
Mizo Immun+ epres-banános gyümölcsjoghurt 125 g
A Mizo Immun+ új, limitált kiadású epres-banános gyümölcsjoghurt 125 g…
Tovább olvasom >A felelősség tánca – A nap videója
Dance of Responsibility – azaz A felelősség tánca című megrendítő…
Tovább olvasom >Mizo banános-csoki ízű tej 450 ml
A Mizo új, limitált kiadású, banános-csoki ízű tej 450 ml kiszerelésben,…
Tovább olvasom >