A stratégia sikerrel jár
Az Odary, a kazahsztáni Agroprodukt vállalat új ernyőmárkája, valamint a nemrégiben bevezetett Cryovac® EOR211 visszazárható fólia üzleti és társadalmi forradalmat indított útjára.Az innovatív EOR211 fóliába csomagolt Odary túróterméknek sikerült átformálnia
a berögződött fogyasztói szokásokat, és havonta 30 százalékkal növelni az eladási számokat.
A visszazárható fólia révén a vásárlók akár tíz alkalommal nyithatják ki, majd zárhatják vissza a túró csomagolását anélkül, hogy annak minősége vagy
frissessége látná kárát. Kazahsztánban a Cryovac® visszazárható fólia bevezetését
megelőzően valamennyi túróterméket pergamenpapírba csomagoltak, amellyel csupán három napos szavatossági időt tudtak biztosítani.
Kapcsolódó cikkeink
További innovációs termékek
Mizo PROTE!N1 – Minden pillanatban benne vagyunk!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Monster Lando Norris
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Újdonság a konyhában: Czelli omlós pogácsa lisztkeverék
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >