A Starbucks vegán italokat mutat be
A világ legnagyobb kávézólánca, a Starbucks bejelentette, hogy egy zabtejből készült italt adnak hozzá a kínálatukhoz, reagálva ezzel az egyre növekvő vegán mozgalomra.
A zabtejből készült kávéital az Egyesült Államok középső részén, 1300 helyszínen már elérhető, de emellett a vállalat egy kókusztejes és egy mandulatejes terméket is piacra dobott az Egyesült Államokban és Kanadában.
Az USA-ban egyre népszerűtlenebb a tehéntej és az elmúlt időszakban előtérbe kerültek a különböző növényi alapú tejitalok. Ennek következtében 2019-ben több nagy tejipari cég is csődöt jelentett.
Az alternatív tejek piaca jelenleg 1,8 milliárd dolláros az USA-ban, amely még így is jócskán elmarad a tehéntej 12 milliárdos piacától, annak ellenére, hogy utóbbi 2015 óta már 3 milliárd dollárnyit zsugorodott. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Tejitalok gyártásába invesztál a dán Arla
Az Arla Foods egy tőkeberuházással kívánja támogatni a Starbucks és…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >Hiányzik valami?
A NÉGYOSZ Konferencia a fenntarthatóbb hazai élelmezési rendszerek kialakítása címmel…
Tovább olvasom >További cikkeink
9 milliárd forint a K&H SZÉP kártyákon
Hónapról hónapra növekszik a K&H SZÉP kártya forgalom, de még…
Tovább olvasom >Időben kezdik
Kortársaiktól tanulják meg a helyes táplálkozást az iskolások a Magyar…
Tovább olvasom >Érzelmek és emlékek
A desszertnek érzelmeket, emlékeket kell ébreszteni – ez Tiziano Mita…
Tovább olvasom >