A Starbucks vegán italokat mutat be
A világ legnagyobb kávézólánca, a Starbucks bejelentette, hogy egy zabtejből készült italt adnak hozzá a kínálatukhoz, reagálva ezzel az egyre növekvő vegán mozgalomra.
A zabtejből készült kávéital az Egyesült Államok középső részén, 1300 helyszínen már elérhető, de emellett a vállalat egy kókusztejes és egy mandulatejes terméket is piacra dobott az Egyesült Államokban és Kanadában.
Az USA-ban egyre népszerűtlenebb a tehéntej és az elmúlt időszakban előtérbe kerültek a különböző növényi alapú tejitalok. Ennek következtében 2019-ben több nagy tejipari cég is csődöt jelentett.
Az alternatív tejek piaca jelenleg 1,8 milliárd dolláros az USA-ban, amely még így is jócskán elmarad a tehéntej 12 milliárdos piacától, annak ellenére, hogy utóbbi 2015 óta már 3 milliárd dollárnyit zsugorodott. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Növényi alapú termékekkel kiváltható a hús, tojás és tej a fenntarthatóbb jövőért
Egyre többen választanak növényi alapú termékeket a hagyományos élelmiszerek helyett,…
Tovább olvasom >Íz és minőség nélkül nem maradnak versenyben a növényi alapú márkák
Ian Hepburn, a Flora Food Group marketingigazgatója arra figyelmeztetett egy…
Tovább olvasom >A Veganuár™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc-partnere a Lidl volt
Csatlakozott a Lidl Magyarország a Veganuár™ 2025 kezdeményezéshez, mely arra…
Tovább olvasom >További cikkeink
A világ legjobb gasztronómiai városai 2025-ben – New Orleans a csúcson
A Time Out magazin több ezer helyi lakos bevonásával állította…
Tovább olvasom >A Gundel technikum (a korábbi Ecseri szakközépiskola) volt diákjait várja a Gundel Alumni Közösségbe
A Gundel Károly Vendéglátó és Turisztikai Technikum, korábbi nevén az…
Tovább olvasom >Méréstolmács jigger – A nap képe
Amatőr mixer olvasó, készíts tökéletesen arányos koktélokat a Viski rozsdamentes…
Tovább olvasom >