A Starbucks vegán italokat mutat be
A világ legnagyobb kávézólánca, a Starbucks bejelentette, hogy egy zabtejből készült italt adnak hozzá a kínálatukhoz, reagálva ezzel az egyre növekvő vegán mozgalomra.
A zabtejből készült kávéital az Egyesült Államok középső részén, 1300 helyszínen már elérhető, de emellett a vállalat egy kókusztejes és egy mandulatejes terméket is piacra dobott az Egyesült Államokban és Kanadában.
Az USA-ban egyre népszerűtlenebb a tehéntej és az elmúlt időszakban előtérbe kerültek a különböző növényi alapú tejitalok. Ennek következtében 2019-ben több nagy tejipari cég is csődöt jelentett.
Az alternatív tejek piaca jelenleg 1,8 milliárd dolláros az USA-ban, amely még így is jócskán elmarad a tehéntej 12 milliárdos piacától, annak ellenére, hogy utóbbi 2015 óta már 3 milliárd dollárnyit zsugorodott. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
A Starbucks újra személyes üzeneteket tesz a kávéspoharakra
A Starbucks új vezérigazgatója, Brian Niccol irányításával visszatér ahhoz a…
Tovább olvasom >Starbucks-stratégia: radikális változások az amerikai üzletekben
A Starbucks jelentős átalakításokat hajt végre az Egyesült Államokban: a…
Tovább olvasom >Kivonja a piacról a Nestlé a vegán KitKat-et
A Nestlé négy év után megszünteti a vegán KitKat forgalmazását…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nyár a Balatoné
Az idei nyáron a teljes magyarországi vendégéjszakák majdnem harmadát a…
Tovább olvasom >A Starbucks újra személyes üzeneteket tesz a kávéspoharakra
A Starbucks új vezérigazgatója, Brian Niccol irányításával visszatér ahhoz a…
Tovább olvasom >Valentin-napi pizza – A nap videója
A formázás nem tűnik túl nehéznek, a többi már a…
Tovább olvasom >