A Starbucks vegán italokat mutat be
A világ legnagyobb kávézólánca, a Starbucks bejelentette, hogy egy zabtejből készült italt adnak hozzá a kínálatukhoz, reagálva ezzel az egyre növekvő vegán mozgalomra.
A zabtejből készült kávéital az Egyesült Államok középső részén, 1300 helyszínen már elérhető, de emellett a vállalat egy kókusztejes és egy mandulatejes terméket is piacra dobott az Egyesült Államokban és Kanadában.
Az USA-ban egyre népszerűtlenebb a tehéntej és az elmúlt időszakban előtérbe kerültek a különböző növényi alapú tejitalok. Ennek következtében 2019-ben több nagy tejipari cég is csődöt jelentett.
Az alternatív tejek piaca jelenleg 1,8 milliárd dolláros az USA-ban, amely még így is jócskán elmarad a tehéntej 12 milliárdos piacától, annak ellenére, hogy utóbbi 2015 óta már 3 milliárd dollárnyit zsugorodott. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Megérkezett a Starbucks ünnepi italkínálata: új ízek és nosztalgikus kedvencek a téli hónapokra
A hideg hónapok beköszöntével a Starbucks ismét elhozza az ünnepi…
Tovább olvasom >Felvásárolta a Hero Group a brit Deliciously Ella márkát
A svájci élelmiszergyártó Hero Group felvásárolta a Deliciously Ella néven…
Tovább olvasom >Családbarát termékekkel bővült az Impossible Foods kínálata az USA-ban
Az Impossible Foods három új termékkel bővítette kínálatát az Egyesült…
Tovább olvasom >További cikkeink
Görög uniós biztosjelölt: a közlekedés és a turizmus alapvető pillérei a fenntartható jólétnek és a versenyképességnek
Európának új tervre van szüksége a fenntartható jólét és versenyképesség…
Tovább olvasom >Színe és fonákja
Ahogy arra már többször is utaltunk, a cukrászok termékfejlesztési próbálkozásainak…
Tovább olvasom >15 perc hírnév Kínában – A nap videója
15 percre mindenki híres lehet! – van-e, aki nem ismeri…
Tovább olvasom >