A Starbucks a legértékesebb éttermi márka
A Brand Finance független tanácsadó cég 2023-as „Restaurants 25” jelentése szerint továbbra is a Starbucks és a McDonald’s a világ legértékesebb éttermi márkái.
A cég éves jelentése olyan tényezők alapján értékeli az év 25 legértékesebb éttermi márkáját világszerte, mint a márka erőssége, a piaci részesedés és a jogdíjak aránya.
Miután az elmúlt hat évben a legértékesebb éttermi márkák közül az első helyen állt, a most is no.1. helyezett Starbucks tovább erősítette pozícióját a kategóriában. A Brand Finance megállapítása szerint a Starbucks márkaértéke 17%-kal, 53,4 milliárd dollárra nőtt 2022-ben, és ezzel tovább nőtt a távolság közte és a második legértékesebb éttermi márka, a McDonald’s között.
A Starbucks értéke a pandémia előtti szinthez képest is 30%-kal emelkedett, amit a jelentés a vállalat 2022 szeptemberében bemutatott újjáalakulási stratégiájának tulajdonít.
Kapcsolódó cikkeink
Shake, rendszerváltás, generációváltás – A győri McDonald’s és a Tutti közös története 35 év távlatából
1990. május 19-én a győri Lenin út 23. alatt –…
Tovább olvasom >A Starbucks az egész európai régióra kiterjedően újratervezi ikonikus fehér elviteles poharát
A Starbucks ikonikus elviteles fehér forróitalos poharának eddigi legizgalmasabb változatát…
Tovább olvasom >Filantróp megközelítéssel
Jelentős előrelépést ért el a munkaerőpiaci befogadás előmozdítása terén a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >Sehol se lehet rágyújtani a franciáknál, ahol gyerekek vannak
Franciaország betiltja a dohányzást a gyerekek által látogatott közterületeken Július…
Tovább olvasom >Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >