A Starbucks a legértékesebb éttermi márka
A Brand Finance független tanácsadó cég 2023-as „Restaurants 25” jelentése szerint továbbra is a Starbucks és a McDonald’s a világ legértékesebb éttermi márkái.
A cég éves jelentése olyan tényezők alapján értékeli az év 25 legértékesebb éttermi márkáját világszerte, mint a márka erőssége, a piaci részesedés és a jogdíjak aránya.
Miután az elmúlt hat évben a legértékesebb éttermi márkák közül az első helyen állt, a most is no.1. helyezett Starbucks tovább erősítette pozícióját a kategóriában. A Brand Finance megállapítása szerint a Starbucks márkaértéke 17%-kal, 53,4 milliárd dollárra nőtt 2022-ben, és ezzel tovább nőtt a távolság közte és a második legértékesebb éttermi márka, a McDonald’s között.
A Starbucks értéke a pandémia előtti szinthez képest is 30%-kal emelkedett, amit a jelentés a vállalat 2022 szeptemberében bemutatott újjáalakulási stratégiájának tulajdonít.
Kapcsolódó cikkeink
A fenntarthatóbb marhahús-előállítás érdekében együttműködik a Syngenta, a McDonald’s s a Lopez Foods
A McDonald’s, a Syngenta North America és a Lopez Foods…
Tovább olvasom >Donald Trump sült krumplit árul – A nap videója
Amerikai álom! A videóért katt a képre!
Tovább olvasom >Megérkezett a Starbucks ünnepi italkínálata: új ízek és nosztalgikus kedvencek a téli hónapokra
A hideg hónapok beköszöntével a Starbucks ismét elhozza az ünnepi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >