A Starbucks a legértékesebb éttermi márka
A Brand Finance független tanácsadó cég 2023-as „Restaurants 25” jelentése szerint továbbra is a Starbucks és a McDonald’s a világ legértékesebb éttermi márkái.
A cég éves jelentése olyan tényezők alapján értékeli az év 25 legértékesebb éttermi márkáját világszerte, mint a márka erőssége, a piaci részesedés és a jogdíjak aránya.
Miután az elmúlt hat évben a legértékesebb éttermi márkák közül az első helyen állt, a most is no.1. helyezett Starbucks tovább erősítette pozícióját a kategóriában. A Brand Finance megállapítása szerint a Starbucks márkaértéke 17%-kal, 53,4 milliárd dollárra nőtt 2022-ben, és ezzel tovább nőtt a távolság közte és a második legértékesebb éttermi márka, a McDonald’s között.
A Starbucks értéke a pandémia előtti szinthez képest is 30%-kal emelkedett, amit a jelentés a vállalat 2022 szeptemberében bemutatott újjáalakulási stratégiájának tulajdonít.
Kapcsolódó cikkeink
Idén még csípősebb a McDonald’s és az Erős Pista kollab
A tavalyi nagy sikert követően új Erős Pistás szendvicsekkel várja…
Tovább olvasom >McDonald’s Kamion nyílt a Nyugati pályaudvarnál
Megnyitott a McDonald’s kamionja a Nyugati pályaudvar mellett, hogy kiszolgálja…
Tovább olvasom >Újra McFlurry Baci a hazai Mekikben
Mától a Meki rajongók újra élvezhetik a McFlurry Baci-t, a McDonald’s…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyarország 20 éve az EU-ban: hogyan változott a lakosság fogyasztása?
2004. május 1-én tíz új állam csatlakozott az Európai Unióhoz,…
Tovább olvasom >Gondtalan fogyasztók? Jókora különbségek a középkorúak táborában
Bár az infláció visszahúzódott, a középkorúak jövedelme nem emelkedett jelentősebben,…
Tovább olvasom >18+! Az energiaital után a kóla lesz a következő?
A Magyarországon érvénybe lépő új szabályozás értelmében tilos lesz energiaitalokat…
Tovább olvasom >