A SPAR nemzetközi partnerségi megállapodást jelent be a Whywaste Food Tech céggel
A SPAR bejelentette, hogy nemzetközi partnerséget kötött a Whywaste élelmiszer-technológiai céggel, mivel a kiskereskedő igyekszik fokozni az élelmiszer-hulladék csökkentésére irányuló erőfeszítéseit. A partnerség keretében a SPAR a Whywaste digitális megoldásait fogja használni a mindennapi működés során, hogy csökkentse az élelmiszer-hulladékot a különböző országok üzlethálózatában.
A Ganderrel és a Too Good To Go-val kötött együttműködések után ez a SPAR harmadik olyan partnersége, amelynek célja az élelmiszer-hulladék csökkentésének támogatása.
Tom Rose, a SPAR International nemzetközi műveleti vezetője így nyilatkozott:
„A SPAR Internationalnél mindig új és innovatív módszereket keresünk, hogy kielégítsük ügyfeleink igényeit, ezért ideális számunkra a Whywaste-tel való partnerségünk, amely egy végponttól végpontig tartó digitális megoldást kínál a kiskereskedelmi élelmiszer-hulladék kezelésére. A zöld napirendet támogató technológia egyre inkább a kiskereskedelem állandó részévé válik, és a SPAR International teljes szívvel támogatja ezt a tendenciát.”
A Whywaste számos megoldást kínál az élelmiszer-hulladékkal kapcsolatos kihívások kezelésére az élelmiszer-kiskereskedelemben. Fejlett digitális dátumellenőrző alkalmazása azonosítja és nyomon követi a szavatossági idő lejárta előtt álló termékeket. Segít a kiskereskedőknek az élelmiszerpazarlás megelőzésében azáltal, hogy megfelelő intézkedéseket tesz az áruk értékesítésének biztosítására. A Whywaste megoldásait használó SPAR-üzletek eredményei azt mutatják, hogy az élelmiszerpazarlás akár 40%-kal csökkent.
Kristoffer Hagstedt, a Whywaste társalapítója és vezérigazgatója hozzátette:
„Nagyon izgatottak vagyunk a SPAR International céggel való új partnerség miatt. Úgy gondolom, hogy a SPAR „Better Together” filozófiája határozottan érvényes az élelmiszer-pazarlás elleni küzdelemben is, és úgy vélem, hogy a SPAR és a Whywaste együtt valódi hatást gyakorolhat a pazarlás csökkentésére. Ez az, amire szükségünk van az iparág vezetőitől, hogy a helyes irányba vezessenek”.
Az ENSZ jelentései szerint az emberi fogyasztásra termelt élelmiszerek közel egyharmada elvész vagy elpazarolódik, miközben több százmillió ember éhezik. Az ENSZ 12.3. számú fenntartható fejlődési célkitűzése 2030-ig a felére kívánja csökkenteni a globális élelmiszer-pazarlást.
Kapcsolódó cikkeink
Rendszerben gondolkodunk
Január 25-én került megrendezésre a Magyar Franchise Szövetség 17. Díjkiosztó…
Tovább olvasom >Merre tovább Student Design?
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás adott otthont a POPAI nemzetközi…
Tovább olvasom >Hajápolás új dimenziókban
A hajápolási kategóriában a fogyasztói igények egyre inkább a professzionálisabb,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >